Gå til innhold

Terminliste september 2007


Havfrua

Anbefalte innlegg

Har termin rundt 16. september, men veldig usikker.. er litt tull med datoer og sånt i hodet mitt.. men rundt der i hvertfall.

er 20 år og dette er første gang for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Hei !

Ble litt usikker på hvordan jeg skulle gjøre dette,- kopiere eller ikke?

Men er det slik at noen er så snille å legge folk inn etterhvert så er iallefall opplysningene som følger :

Har termin 1.september og det er mitt første nurk.

Jeg er 31 år.

Klem,C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Min termin ble forandret ti 10 sept etter UL:) Alt er bra med bebisen, som foressten hadde lurt oss trill rundt! Vi var overbeviste om at vi venta ei jente, men luringen i magen hadde veldig klare tegn på at det slett ikke var noen jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører foreløpig til på september, har termin 27.september, men mulig det kan bli forandret etter UL. Førstegangs, 22 år, trønder! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!

Jeg er heller ikke helt sikker på om jeg selv kan legge meg til listen eller Havfruen gjør dette. Men jeg er hvertfall 29 år og skal føde mitt første barn og har termin 10/9-07 på Ahus.

Noen andre her inne som skal føde på Ahus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er listen oppdater Myran og @lfa.

Jeg skal føde på Sykehuset i Vestfold (Tønsberg).

Endret av Havfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ny termin på ultralyd og må derfor (motvillig :ler: ) melde meg inn her!

Jeg har termin 10.september.

Har jente på 3 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du i augustklubben fra før Cilla?

Velkommen over til september ihvertfall, skal si det er mange her nå med termin 10. september. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du i augustklubben fra før Cilla?

Velkommen over til september ihvertfall, skal si det er mange her nå med termin 10. september. ;)

Ja det var jeg, men vil nå holde meg her selv om jeg er sikker på at terminen min er feil....

Ja det var plutselig 3 stykker den dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det spennende å se når du føder da. Når er din egen termin forresen? Kjedelig hvis ultralyden viser veldig feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok strykes fra septemberlista! Etter UL ble det forandret termindato, blir oktoberbarn på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt... du Havfrua.. hadde du giddet å flyttet litt på meg?

Ikke veldig viktig da, men etter siste UL har jeg ikke termin 1. sept. lenger, men 3. istedet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Hei!

Har vært på ultralyd og fikk flyttet terminen fra 1. oktober til 26.september, så da hører jeg vel til på denne lista isteden.

Jeg er 29 år og førstegangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er listen oppdatert igjen. Vet ikke helt hva som hadde skjedd med fargekodene jeg men nå ser det ihvertfall greit ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...