Gå til innhold

Terminliste september 2007


Havfrua

Anbefalte innlegg

Fant ingen terminliste for september 2007 så da lager jeg like godt en her.

Skriv derer på så oppdatere jeg første innlegget. :tommelsmil:

3. september

C/31 år/ingen barn fra før

7. september

Havfrua/30 år/ingen barn fra før

10. september

Rangi/29 år/ingen barn fra før

@lfa/29 år/1 gutt 7 år

Myran/29 år/ingen barn fra før

Cilla/1 jente 3 år

13. september

isbiten/24 år/ingen barn fra før

16. september.

Minita/20 år/ingen barn fra før

18. september

Bøllbert/27år/1 jente 2 år

19.september.

jolie

26. september

Lizzie/34 år/1 gutt på 2 år

Anna Panna/25 år/ingen barn fra før

Surfinia/29 år/ingen barn fra før

28. september

Ingwe/31 år/ingen barn fra før

Endret av Havfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant ingen terminliste for september 2007 så da lager jeg like godt en her. Kopier og skriv dere på i kronologisk rekkerfølge.

7. september

Havfrua/30 år/ingen barn fra før

11.september

Rangi/29 år/ingen barn fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen terminliste for september 2007 så da lager jeg like godt en her. Kopier og skriv dere på i kronologisk rekkerfølge.

7. september

Havfrua/30 år/ingen barn fra før

11. september

Rangi/29 år/ingen barn fra før

13. september

isbiten/24 år/ingen barn fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare tre stk som har skrevet seg på terminlista....det var ikke mange. Håper det er flere som finner veien inn hit etterhvert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan jo begynne jeg, med aktiviseringen:) Hvordan er formen da? Jeg er i topp form, ingen kvalme heldigvis. Men, jeg er forferdelig sulten og trøtt for tiden da, he he:) Har dere fortalt det til noen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kan jo begynne jeg, med aktiviseringen:) Hvordan er formen da? Jeg er i topp form, ingen kvalme heldigvis. Men, jeg er forferdelig sulten og trøtt for tiden da, he he:) Har dere fortalt det til noen enda?

Jeg tror jeg har laget ticker som viser feil dato? For vi er nøyaktig like langt på vei! Blir litt forvirra av de terminkalkisene, jeg. Men kan trøste meg med at ingen av de kommer vel til å vise den riktige datoen, hehe.

Formen min er litt ujevn: strir med svak, men irriterende kvalme (litt sånn: kunne jeg kasta opp nå og blitt ferdig med det?). Ellers har jeg det kjempefint. Sover masse! Spiser masse!:)

Vi har fortalt det til søsteren min, og mine foreldre, samt en nær venninne. Resten venter vi nok med til etter 12. uke. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg heller ikke helt på de der kalkulatorene, de sier jeg har termin 11 september (veldig trivelig dato....), men babyen kommer vel når den er ferdig. Det kan sagtens hende at jeg har tasta feil dato på de tickergreiene, har ikke greie på slikt :sjenert: Har ikke vært hos legen/jordmor heller enda jeg da, må vel bestille time snart. Får vel mer eksakt termin når vi har vært på UL.

Vi sa det til svigermor og mine stebarn i går, de ble helt ville...:hoppe: Sambo ville så gjerne fortelle det til datteren sin, for hun ønsker seg så veldig en lillesøster/bror, så da gjorde vi det da. Syns det er litt tidlig jeg, men så lenge de holder tett er det vel ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er den som syns det var tidlig å fortelle. Og jeg er jo forsåvidt enig. Men de nærmeste ble vi enige om - de samme vi hadde fortalt dersom det skulle gå galt.

Og så er det jo så godt å dele det med noen! Kjenner det sitrer i meg etter å fortelle det til flere. Men skal nok klare meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører vel til her jeg. Er 4 uker på vei og har termin 26. september. Legen kommer til å si 28., men det er jeg som har rett ;)

Jeg innser at jeg kommer til å måtte fortelle en hel haug lenge før det har gått 12 uker. Først og fremst fordi i selskapelige sammenhenger kommer folk til å merke seg at jeg ikke derikker og for det andre fordi bekkenet begynner å krangle.

Men jeg er kjempeglad for å være gravid igjen - og utrolig lettet over at det klaffet allerede i 1. pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pst. Skal vi prøve å la dette være en termintråd også kan vi heller lage nye tråder til annen skravling?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall bør jeg skrive meg inn her.

Det enkleste hadde vel vært om det første innlegget hadde den oppdaterte lesten. Ihvertfall det enkleste for alle som ikke har skrevet det første innlegget!

7. september

Havfrua/30 år/ingen barn fra før

11. september

Rangi/29 år/ingen barn fra før

13. september

isbiten/24 år/ingen barn fra før

26. september

Lizzie/34 år/1 gutt på 2 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Fant ingen terminliste for september 2007 så da lager jeg like godt en her.

Skriv derer på så oppdatere jeg første innlegget. :tommelsmil:

7. september

Havfrua/30 år/ingen barn fra før

11. september

Rangi/29 år/ingen barn fra før

13. september

isbiten/24 år/ingen barn fra før

18. september

Bøllbert/27år/1 jente 2 år

26. september

Lizzie/34 år/1 gutt på 2 år

Anna Panna/25/ ingen barn fra før

28. september

Ingwe/31 år/ingen barn fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...