Minita Skrevet 20. februar 2007 #21 Del Skrevet 20. februar 2007 Har termin rundt 16. september, men veldig usikker.. er litt tull med datoer og sånt i hodet mitt.. men rundt der i hvertfall. er 20 år og dette er første gang for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 21. februar 2007 Velkommen Minita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C Skrevet 8. mars 2007 #23 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei ! Ble litt usikker på hvordan jeg skulle gjøre dette,- kopiere eller ikke? Men er det slik at noen er så snille å legge folk inn etterhvert så er iallefall opplysningene som følger : Har termin 1.september og det er mitt første nurk. Jeg er 31 år. Klem,C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 9. mars 2007 Da har jeg lagt deg til på listen C, velkommen til septemberklubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rangi Skrevet 20. april 2007 #25 Del Skrevet 20. april 2007 Min termin ble forandret ti 10 sept etter UL:) Alt er bra med bebisen, som foressten hadde lurt oss trill rundt! Vi var overbeviste om at vi venta ei jente, men luringen i magen hadde veldig klare tegn på at det slett ikke var noen jente:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 21. april 2007 #26 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg hører foreløpig til på september, har termin 27.september, men mulig det kan bli forandret etter UL. Førstegangs, 22 år, trønder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 22. april 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 22. april 2007 Da er listen oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myran Skrevet 25. april 2007 #28 Del Skrevet 25. april 2007 Hei dere! Jeg er heller ikke helt sikker på om jeg selv kan legge meg til listen eller Havfruen gjør dette. Men jeg er hvertfall 29 år og skal føde mitt første barn og har termin 10/9-07 på Ahus. Noen andre her inne som skal føde på Ahus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. april 2007 #29 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg hører også til her nå. Er 29 år og har termin 10. september. Har gutt på 7 år fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 26. april 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Da er listen oppdater Myran og @lfa. Jeg skal føde på Sykehuset i Vestfold (Tønsberg). Endret 26. april 2007 av Havfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. april 2007 #31 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har fått ny termin på ultralyd og må derfor (motvillig ) melde meg inn her! Jeg har termin 10.september. Har jente på 3 år fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 26. april 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 26. april 2007 Var du i augustklubben fra før Cilla? Velkommen over til september ihvertfall, skal si det er mange her nå med termin 10. september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 27. april 2007 #33 Del Skrevet 27. april 2007 Var du i augustklubben fra før Cilla? Velkommen over til september ihvertfall, skal si det er mange her nå med termin 10. september. ← Ja det var jeg, men vil nå holde meg her selv om jeg er sikker på at terminen min er feil.... Ja det var plutselig 3 stykker den dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 27. april 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 27. april 2007 Da blir det spennende å se når du føder da. Når er din egen termin forresen? Kjedelig hvis ultralyden viser veldig feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 3. mai 2007 #35 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg må nok strykes fra septemberlista! Etter UL ble det forandret termindato, blir oktoberbarn på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C Skrevet 7. mai 2007 #36 Del Skrevet 7. mai 2007 Kremt... du Havfrua.. hadde du giddet å flyttet litt på meg? Ikke veldig viktig da, men etter siste UL har jeg ikke termin 1. sept. lenger, men 3. istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 8. mai 2007 Oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 8. mai 2007 #38 Del Skrevet 8. mai 2007 19. september på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surfinia Skrevet 24. mai 2007 #39 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei! Har vært på ultralyd og fikk flyttet terminen fra 1. oktober til 26.september, så da hører jeg vel til på denne lista isteden. Jeg er 29 år og førstegangsfødende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 4. juni 2007 Da er listen oppdatert igjen. Vet ikke helt hva som hadde skjedd med fargekodene jeg men nå ser det ihvertfall greit ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå