Havfrua Skrevet 27. desember 2006 #1 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Fant ingen terminliste for september 2007 så da lager jeg like godt en her. Skriv derer på så oppdatere jeg første innlegget. 3. september C/31 år/ingen barn fra før 7. september Havfrua/30 år/ingen barn fra før 10. september Rangi/29 år/ingen barn fra før @lfa/29 år/1 gutt 7 år Myran/29 år/ingen barn fra før Cilla/1 jente 3 år 13. september isbiten/24 år/ingen barn fra før 16. september. Minita/20 år/ingen barn fra før 18. september Bøllbert/27år/1 jente 2 år 19.september. jolie 26. september Lizzie/34 år/1 gutt på 2 år Anna Panna/25 år/ingen barn fra før Surfinia/29 år/ingen barn fra før 28. september Ingwe/31 år/ingen barn fra før Endret 4. juni 2007 av Havfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rangi Skrevet 31. desember 2006 #2 Del Skrevet 31. desember 2006 Fant ingen terminliste for september 2007 så da lager jeg like godt en her. Kopier og skriv dere på i kronologisk rekkerfølge. 7. september Havfrua/30 år/ingen barn fra før 11.september Rangi/29 år/ingen barn fra før ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbiten Skrevet 4. januar 2007 #3 Del Skrevet 4. januar 2007 Fant ingen terminliste for september 2007 så da lager jeg like godt en her. Kopier og skriv dere på i kronologisk rekkerfølge. 7. september Havfrua/30 år/ingen barn fra før 11. september Rangi/29 år/ingen barn fra før 13. september isbiten/24 år/ingen barn fra før ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 17. januar 2007 Bare tre stk som har skrevet seg på terminlista....det var ikke mange. Håper det er flere som finner veien inn hit etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbiten Skrevet 17. januar 2007 #5 Del Skrevet 17. januar 2007 Enig! Men vi som er her kan jo aktivisere oss da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rangi Skrevet 17. januar 2007 #6 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, jeg kan jo begynne jeg, med aktiviseringen:) Hvordan er formen da? Jeg er i topp form, ingen kvalme heldigvis. Men, jeg er forferdelig sulten og trøtt for tiden da, he he:) Har dere fortalt det til noen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbiten Skrevet 17. januar 2007 #7 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, jeg kan jo begynne jeg, med aktiviseringen:) Hvordan er formen da? Jeg er i topp form, ingen kvalme heldigvis. Men, jeg er forferdelig sulten og trøtt for tiden da, he he:) Har dere fortalt det til noen enda? ← Jeg tror jeg har laget ticker som viser feil dato? For vi er nøyaktig like langt på vei! Blir litt forvirra av de terminkalkisene, jeg. Men kan trøste meg med at ingen av de kommer vel til å vise den riktige datoen, hehe. Formen min er litt ujevn: strir med svak, men irriterende kvalme (litt sånn: kunne jeg kasta opp nå og blitt ferdig med det?). Ellers har jeg det kjempefint. Sover masse! Spiser masse! Vi har fortalt det til søsteren min, og mine foreldre, samt en nær venninne. Resten venter vi nok med til etter 12. uke. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rangi Skrevet 17. januar 2007 #8 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg skjønner meg heller ikke helt på de der kalkulatorene, de sier jeg har termin 11 september (veldig trivelig dato....), men babyen kommer vel når den er ferdig. Det kan sagtens hende at jeg har tasta feil dato på de tickergreiene, har ikke greie på slikt Har ikke vært hos legen/jordmor heller enda jeg da, må vel bestille time snart. Får vel mer eksakt termin når vi har vært på UL. Vi sa det til svigermor og mine stebarn i går, de ble helt ville... Sambo ville så gjerne fortelle det til datteren sin, for hun ønsker seg så veldig en lillesøster/bror, så da gjorde vi det da. Syns det er litt tidlig jeg, men så lenge de holder tett er det vel ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbiten Skrevet 17. januar 2007 #9 Del Skrevet 17. januar 2007 Samboeren min er den som syns det var tidlig å fortelle. Og jeg er jo forsåvidt enig. Men de nærmeste ble vi enige om - de samme vi hadde fortalt dersom det skulle gå galt. Og så er det jo så godt å dele det med noen! Kjenner det sitrer i meg etter å fortelle det til flere. Men skal nok klare meg, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 17. januar 2007 #10 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg hører vel til her jeg. Er 4 uker på vei og har termin 26. september. Legen kommer til å si 28., men det er jeg som har rett Jeg innser at jeg kommer til å måtte fortelle en hel haug lenge før det har gått 12 uker. Først og fremst fordi i selskapelige sammenhenger kommer folk til å merke seg at jeg ikke derikker og for det andre fordi bekkenet begynner å krangle. Men jeg er kjempeglad for å være gravid igjen - og utrolig lettet over at det klaffet allerede i 1. pp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira_78 Skrevet 17. januar 2007 #11 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har termin foreløbig 2. september. Skal ikke så lenge til, på UL så da får jeg se om jeg får ny termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 18. januar 2007 Pst. Skal vi prøve å la dette være en termintråd også kan vi heller lage nye tråder til annen skravling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 18. januar 2007 #13 Del Skrevet 18. januar 2007 I så fall bør jeg skrive meg inn her. Det enkleste hadde vel vært om det første innlegget hadde den oppdaterte lesten. Ihvertfall det enkleste for alle som ikke har skrevet det første innlegget! 7. september Havfrua/30 år/ingen barn fra før 11. september Rangi/29 år/ingen barn fra før 13. september isbiten/24 år/ingen barn fra før 26. september Lizzie/34 år/1 gutt på 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 18. januar 2007 Ok, da kan jeg godt gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøllbert Skrevet 18. januar 2007 #15 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har termin 18. september og har en datter på 2 år fra før, selv er jeg 27 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingwe Skrevet 22. januar 2007 #16 Del Skrevet 22. januar 2007 Ifølge kalkisen har jeg termin 28.september. 31 år, ingen barn fra før. Gjør meg gul 'a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 23. januar 2007 Gul var kanske litt vanskelig å lese men det blir som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingwe Skrevet 25. januar 2007 #18 Del Skrevet 25. januar 2007 Du har visst rett.. Jaja, ser fint ut, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 25. januar 2007 Du har visst rett.. Jaja, ser fint ut, da ← Fant en litt annen gulfarge til deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna panna Skrevet 8. februar 2007 #20 Del Skrevet 8. februar 2007 Fant ingen terminliste for september 2007 så da lager jeg like godt en her. Skriv derer på så oppdatere jeg første innlegget. 7. september Havfrua/30 år/ingen barn fra før 11. september Rangi/29 år/ingen barn fra før 13. september isbiten/24 år/ingen barn fra før 18. september Bøllbert/27år/1 jente 2 år 26. september Lizzie/34 år/1 gutt på 2 år Anna Panna/25/ ingen barn fra før 28. september Ingwe/31 år/ingen barn fra før ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå