Pusemamma Skrevet 27. desember 2006 #1 Del Skrevet 27. desember 2006 Er det mangen av dere single og så må feira nyttårsaften alene? Synes dere det er kjedelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 27. desember 2006 #2 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har ikke fastlagt planene for nyttårsaften ennå, men det er en mulighet for at jeg blir sittende alene (hvis jeg ikke gidder dra til Oslo). Kan ikke si at jeg gleder meg så innmari, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. desember 2006 #3 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg er vant til å feire nyttårsaften alene, med eller uten barn. Det gjør meg ingenting. I år skal sønnen min være hjemme. Siden han er i en alder hvor det fort kan bli en fest så føler jeg for å være tilgjengelig. Ingen sjampis for meg for jeg vil være kjørbar inntil han er i hus igjen. Det viktigste er faktisk at du planlegger kvelden. Lag deg noe god mat. Drikk god vin til. Se en film. Les ei bok. Ha en rolig stund og tenk igjennom livet og ønsker du har for det nye året. Nyttårsaften alene kan bli fin. En nyttårsaften helt alene gir ro til ettertanke og refleksjoner. Noe jeg faktisk setter pris på. I festlig lag så forsvinner denne muligheten. Føler faktisk at jeg mangler noe da. I år er jeg bedt bort til noen venner av meg. Hyggelig å få en invitasjon. Muligens jeg drar dit for noen timer. Med bil så tar det ikke så lang tid å komme seg hjem. Som sagt så har 16-åringer prioritet her. Ikke at han skal sitte og holde mamma i hånden, men at jeg vet jeg kan få ham trygt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 27. desember 2006 #4 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg skal på fjellet sammen med venner. Ellers synes jeg nyttårsaften er oppskrytt - vil ikke gjøre meg noe å sitte hjemme. Men vil du ikke det så er det jo bare å sjekke med andre venner - single eller ei - hva slags planer de har for kvelden. Enten så har de planer du kan bli med på eller dere finner på sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. desember 2006 #5 Del Skrevet 27. desember 2006 Skal sitte alene halve kvelden, og lage mat til venninna mi som er på jobb og kommer i 23-tida. Helt ok, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 27. desember 2006 #6 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg feirer alltid nyttårsaften sammen med gullet, noe jeg har gjort de siste 12 år. Vi skal feire sammen med 2 andre familier, en tradisjon vi startet for 4 år siden. I år blir det litt spesielt for min del. I høst mistet jeg en god og nær venninne, og jeg vet at mine tanker kommer til å gå til henne denne kvelden. Det blir merkelig og rart. Det er nok kvelden for ettertanke ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mookie Skrevet 28. desember 2006 #7 Del Skrevet 28. desember 2006 Aner ikke hva jeg skal på nyttårsaften, bortsett fra å ønske at det nye året blir sinnsykt mye bedre enn 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 28. desember 2006 #8 Del Skrevet 28. desember 2006 Har hatt type de siste to nyttårsaftene, men ikke tilbragt nyttårsaften med dem. På nyttårsaften er jeg med venner, eller familie. Et år husker jeg at jeg og en venninne fant ut at begge var "forlatt" på nyttårsaften sånn i 9tiden, så da kom hun bort til meg også hadde vi en liten privat feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. desember 2006 #9 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre på nyttårsaften ennå. Er bedt bort i flere selskap, men jeg vil helst være hjemme jeg da, alene. For meg så er ikke nyttårsaften noe spesielt, og jeg hater fyrverkeri, så da gjør jeg minst mulig ut av det. Men det verste blir kanskje å få de andre til å forstå meg. For de begynner sikkert å tro det er noe galt noe hvis jeg takker nei, og de oppdager at jeg er alene hjemme. Hører også meg til historien at jeg skal jobbe 1. nyttårsdag da, gidder derfor ikke å være oppe halve natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 28. desember 2006 #10 Del Skrevet 28. desember 2006 Har heldigvis venner som er single dei òg, så då treng ein ikkje vere aleine! Då er det berre å stæsje seg opp med glitter og stas, ta med sjampanje i veska, setje på seg eit stort smil og gå på fest Må gjere det beste utav det, lage moroa sjølv, ein får trening i slikt etter fleire år utan partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. desember 2006 #11 Del Skrevet 28. desember 2006 Sitter hjemme alene, tenker jeg. Er uansett ikke noe festmenneske, men det hadde vært koselig å tilbringe nyttårsaften sammen med noen. Men får ty til TV, nett og pinnekjøtt så går det nok bra i år også. Men synes faktisk nyttårsaften alene er verre enn julaften alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 28. desember 2006 #12 Del Skrevet 28. desember 2006 Har aldri opplevd at det å være singel skal være grunn til å sitte alene på nyttårsaften. Planlegger ut i fra venner hovedsaklig, en god middag og en fest! Jeg hadde jo ikke kommet til å sitte hjemme med kun kjærest'n om jeg hadde en heller, det får bli den dagen jeg blir mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harmony Skrevet 28. desember 2006 #13 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg skal feste sammen med venner. Hadde IKKE fiksa å sitte alene på nyttårsaften. Har en datter, men dette året er hun hos faren sin. Neste år blir det nok rolig feiring med familien, men i år blir det bare fest og fyll og moro! Endret 28. desember 2006 av Harmony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 30. desember 2006 #14 Del Skrevet 30. desember 2006 Har datteren min på nyttårsaften, kunne jo fått barnevakt hos besteforeldre- å reist på den tradisjonelle feiringen med mat og fest hos venner. Men nå har vi tilbragt hele julen med sykdom, så jeg har meldt avbud. Orker rett og slett ikke. I dag er det første dagen siden 1.dag at hverken vesla eller jeg har høy feber... Så vi skal feire med foreldrene mine. Blir god mat og kanskje noe spilling. Gleder meg masse til en skikkelig familie-kosekveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 30. desember 2006 #15 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg er invitert i to middagsselskap med påfølgende fest i to ulike byer. Har valgt en av dem, men uansett hva jeg ville ha valgt er det kun par i begge selskapene. Parene har sine problemer og gleder, de single har sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå