Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2003 #21 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg var 21 ( veldig gammel?) og klina med kjæresten for første gang. Det var bare fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. februar 2003 #22 Del Skrevet 21. februar 2003 Tror jeg er ganske sent ute jeg. Kan ikke huske at jeg har sett det siden jeg fikk meg et sexliv selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 21. februar 2003 #23 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg var 12, og en som bor i nærheten av foreldrene mine blottet seg for meg og begynte å onanere....en opplevelse jeg helst vil glemme - heldigvis har det ikke hatt noen effekt på mitt senere sex-liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #24 Del Skrevet 21. februar 2003 For jævlig med alle disse blotterne som viser fram dingsen sin til ungene. Kastrert skulle de ha blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. februar 2003 #25 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg var 12' date= og en som bor i nærheten av foreldrene mine blottet seg for meg og begynte å onanere....en opplevelse jeg helst vil glemme - heldigvis har det ikke hatt noen effekt på mitt senere sex-liv pøhy! Jeg opplevde det i fjor og JEG syns det var kjempeekkelt. Kan ikke forestille meg den opplevelsen som 12åring.. :evil: Ekle folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #26 Del Skrevet 21. februar 2003 jeg opplevde det i København en gang, en fyr i dress viste fram en tynn ekkel gul en.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. februar 2003 #27 Del Skrevet 21. februar 2003 jeg opplevde det i København en gang' date=' en fyr i dress viste fram en tynn ekkel gul en....[/quote'] :o *grøsse* også en gul en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 21. februar 2003 #28 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg var 5 år og ble utsatt for en blotter. Skjønte faktisk ikke hva det var jeg så før det ble meg fortalt. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente på 15 Skrevet 22. februar 2003 #29 Del Skrevet 22. februar 2003 Det så jeg faktisk i fjor for første gang. Kom over en litt yngre kar som badet naken i et fjellvatn. Vart like skremd han som meg. Han var særdeles stor. Har ikke sett maken. Kom meg fort unna, og han var snar med å kle på seg han og. Han lå og solte seg naken, var atletisk og brun, og jeg må si det var et flott syn med det store utstyret. Ei som ikke har hatt seg, men som er samd med de som synest vakre menn med erigert stort utstyr er vakkert og opphissende. Jente på 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 22. februar 2003 #30 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg vokste opp med brødre, så jeg antar jeg ikke var store tulla første gangen jeg så en erigert penis. Gutter i en viss alder har jo ikke særlig styring på når den står eller ikke. Det er blitt meg fortalt (jeg var så ung at jeg husker ikke) at pappa fikk kaffen i vrangstrupen da jeg fortalte at den ene broren min hadde to tissfanter: en stor og en liten! Jeg lurte på hvor han hadde den store når han "hadde på seg" den lille! Vi fikk visstnok nye regler for hvem som kunne gå på badet når, da det skjedde! Kan ikke huske at det var særlig dramatisk. Mer naturlig liksom. Ikke noe å bry seg om. Tror det er mer traumatisk for barn å se erigerte peniser når mannen/gutten er opphisset og prøver å vise seg frem for jenta, enn når det er uhell slik som i min situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. februar 2003 #31 Del Skrevet 22. februar 2003 Tror ikke det kunne vært noe traumatisk da det skjedde for jeg kan ikke huske når det var. Regner med det var i fjortenårsalderen eller deromkring. Blottere er mindre verdt enn insektavføring. Blotte seg for 12 åringer !!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 22. februar 2003 #32 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg var 14, og var på fest med en venninne. Det var bare gutter på festen bortsett fra oss. Guttene var veldig fulle (de var ca. 16-17 år), og bestemte seg for å ha runkekonkurranse. De satt ved siden av hverandre i en stor buesofa, trakk buksene ned på knærne og begynte å runke. De var kanskje 10-12 gutter alt i alt. Greia var å få det til å komme først. Jeg husker jeg var helt sjokkert -hadde aldri sett noe så digert før i hele mitt liv, og husker at jeg satt og undret meg over hvordan noe så stort kunne klare å få plass inne i meg når jeg hadde problemer selv med tamponger. Der og da bestemte jeg meg for å utsette debuten min særdeles lenge... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 22. februar 2003 #33 Del Skrevet 22. februar 2003 Sommeren jeg var 15 fant jeg meg en fyr på Norway Cup som jeg klinte litt med, og ikke noe særlig mer enn det. Jeg turte så vidt å ta på ham utenpå klærne, men jeg fikk jo et visst inntrykk av dimensjonene, og ble litt skeptisk... Senere på året ble jeg sammen med en gutt på skolen, og han kikket jeg litt nærmere på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #34 Del Skrevet 3. mars 2003 jeg husker det veldig godt. Jeg var 13 år, og jeg og søskenbarnet mitt fant ut at vi skulle vise hverandre hvordan vi så ut. og han fikk selvsagt ereksjon. Vi hadde jo bada mye nakne sammen mens vi var små, men det var flere år siden. Det var veldig spennende og veldig flaut samtidig. Vi var flaue for hverandre i flere dager etterpå, og det ble med den ene gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 3. mars 2003 #35 Del Skrevet 3. mars 2003 Første gangen jeg så et erigert lem var første gangen jeg hadde sex. Da var jeg 16 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 3. mars 2003 #36 Del Skrevet 3. mars 2003 var 14 jeg. og det var nok under litt press fra gutten... mener å huske at jeg ikke turde å titte så veldig, men kjenne gjorde jeg nok. tror ikke jeg studerte en penis skikkelig før jeg var 17 og fikk et trygt sexforhold med kjæresten min peniser er en NYDELIG kroppsdel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søster Skrevet 4. april 2003 #37 Del Skrevet 4. april 2003 Det husker jeg godt. Overraska storesøstera mi en gang i full gang med kjæresten. De stoppa opp og plutselig bare stod den der. Rett ut. Vi ble veldig flaue alle tre. Jeg var vel tretten år tror jeg. Men det gjorde inntrykk, jeg husker at jeg tenkte en del på det etterpå og lurte på hvordan det ville være å holde på den og ikke minst ha en p*** inni meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kikker? Skrevet 4. april 2003 #38 Del Skrevet 4. april 2003 Tror jeg var 11 eller 12 år. Jeg og ei venninne var på stranda kom vi over en gutt som runka inni et omkledningshus på stranda. Først trodde jeg at han hade gjort seg noe på måten han stod på, men snart fikk jeg øye på hele stasen. Han hadde sikkert kikka på noen damer og måtte bare hjelpe seg sjøl. Jeg og venninna mi syns det var spennende og litt flaut. Det var ei glipe i veggen der og jeg tror ikke han merka noen ting, han hadde nok med sitt. Husker vi så på helt til han spruta, da sprang vi vekk. Det blei en god historie for meg og venninna mi å fortelle om siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 4. april 2003 #39 Del Skrevet 4. april 2003 Første gang jeg så en erigert penis, bortsett fra pappa, var da jeg var 13. Nabogutten, som da var 16 lå på terrassen å "nappa" litt. Han ble dritflau da han oppdaget han jeg hadde sett han, og løp inn. Hver gang han så meg etter det ble han knall rød i ansiktet. Synes det var litt spennende. Veldig moro å møte han i tiden etter dette... Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2003 #40 Del Skrevet 4. april 2003 Første gang jeg så en erigert penis, bortsett fra pappa, Silje Pappa.......??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå