Gå til innhold

Når så et erigert lem for første gang?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest siri19

Jeg kom også over en over en gutt som onanerte første gang jeg så en stiv p***.

Jeg var femten eller seksten år og var på håndballturnering i en annen by. Jeg forvilla meg inn i guttegarderoben og der fikk jeg til min store forbløffelse øye på en gutt som stod og koste seg med seg selv. Han kikka seg litt stjålent rundt, og fikk skikkelig sjokk da han så meg. Og det fikkk jammen jeg også! Jeg forta meg ut og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre.

Siden drømte jeg om at jeg bare hadde gjort som ingenting og gått inn i dusjen og hjulpet han med jobben. Men det er jo sånt som en tenker på etterpå, og det er sikkert like godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg heldigvis aldri sett andre menns stående penis, men jeg har vært på stranden i spania, og sett en feit halvslask av en dego, ligge på stranden mens han napper i en slapp pølse mens han prøver å få den stor, av og til smiler han bak solbrillene der han stirrer på de toppløse femtenåringene.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa.......???????

Eeeeh ja. så vidt jeg har sett så har ikke mamma penis, så jeg regner med at det var pappa sin. Jeg regner ikke med at jeg er den eneste her som har sett foreldrene sine elske...

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit faktisk ikke når første gangen var! Tror ikke det var før jeg fikk meg et sexliv sjøl.

Men, herregud! Ikke kall det for et erigert lem, kall det for det det er: En stiv pik*k!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Eeeeh ja. så vidt jeg har sett så har ikke mamma penis, så jeg regner med at det var pappa sin. Jeg regner ikke med at jeg er den eneste her som har sett foreldrene sine elske...

Silje

Ok, sånn å forstå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

En erigert penis er en vakker kroppsdel

Det finnes erigerte peniser som er stygge og ekle. De som ikke blir annet enn litt over halvstive, slik at de såvidt står ut og ikke det minste oppover, og som samtidig er dekket av flere kilometer med hud - æsjjjj!!!

Dessuten liker jeg ikke avlange smale hoder på dem heller... grøss

Men det finnes noen som er veldig vakre. De som står litt oppover, gjerne med en liten ekstra bøy - som en liten bøyle. hvor huden er så stram at hele hodet lyser i mot deg uten at du må trekke huden vekk fra det. Og den er så hard at den ikke gir etter når du klemmer rundt den - namnam

:blunke: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillepernille

Den første jeg så var en fin opplevelse. Faktisk var den ikke hard når jeg tok den fram, den var liten og myk. Men den ble både hard og stor og det var et deilig syn. Jeg blei søkk blaut. :oops:

Jeg ville ikke ha han inni meg da, for jeg gikk fremdeles på ungd.skolen. Han var en deilig gutt også og viste meg hvoran han ville at jeg skulle gjøre. Og så endte det med at han kom, og jeg syns det var helt ok. Faktisk en veldig bra "debut".

Men det var vel kanskje ikke seksuelle debuter det skulle handle om her. Likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men' date=' herregud! Ikke kall det for et erigert lem, kall det for det det er: En stiv pik*k!! :blunke:[/quote']

Hørte om en engelskmann som het det: Steve Pick. Sikkert bare en vandrehistorie. Som Ben Dover. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at det var Pick og ikke Peck han het... Siste jeg hørte var at han (Steve Pick altså. Steve er en forkortelse for Steven) gifta seg med Randy Long. Men da valgte han heldigvis å ta hennes etternavn.

Men altså... Leser mellom linjene at det er mange som har hatt en litt kjip første opplevelse. Mulig jeg mistolker, men se på Monja: Samleie da hun var tretten år. Greier dere ikke å sette grenser jenter? Eller hva er problemet?

Jeg venta akkurat lenge nok med min debut og hadde en akkurat passe sprø opplevelse: Vi stod parkert i en bil med mørke ruter midt på et torg (jeg sier ikke hvor) mens jeg langsomt fikk han "opp og stå" og så sugde jeg ham. Og det er f... meg noe av det beste jeg har gjort. Men så var jeg atten år og småbrisen. Men det har ikke gitt meg noen skrekk for pikker og heller ikke var det ekkelt.

Spør meg selv: Sitter det mange rundt om kring med "penis-skrekk" etter vonde opplevelser er det jo synd. Men kanskje er det deres egen feil, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfrid
Jeg var 14' date=' og var på fest med en venninne. Det var bare gutter på festen bortsett fra oss. Guttene var veldig fulle (de var ca. 16-17 år), og bestemte seg for å ha runkekonkurranse. De satt ved siden av hverandre i en stor buesofa, trakk buksene ned på knærne og begynte å runke. [/quote']

Innlegget over fikk meg til å huske min første gang, som jeg tror jeg må ha fortrengt eller kanskje glemt. Grunnen til at jeg kom til å tenke på det er at når du er 14-15 år (fjortis) er det en rar alder: Du er både flau og utrolig frampå på samme tid. Kommer helt an på situuasjonen der og da.

Jeg og ei god venninne var kjærester med hver vår gutt. Det var sommer og jeg hadde fortalt hjemme at jeg skulle overnatte hos venninna mi. Det samme hadde hu. Men egentlig lå vi i to telt sammen med guttene. :sjarmor:

Det ble mye flørting og guttene hadde med seg noen øl hver. Husker at det be snakk om penislengde og måling, for det var noe det ble tulla mye med på den tida. Venninna mi mente at gjennomsnittslengden for stive pikker var 13 cm. Det mente en av guttene var alt for lite, og det ble snakk om hvordan en skulle måle osv. Enden av visa var at guttene måtte fram med stasen. Jeg skulle måle min kjæreste sin og venninna mi skulle måle sin.

Det høres helt snålt ut nå, men det var utrolig opphisende husker jeg. Skikkelig fjortis oppførsel! Jeg fikk både se og kjenne på den, først utenpå underbuksa. Men det var vel ingen av oss fornøyd med. Lærte en del den kvelden som jeg hadde glede av siden. :P Men hva min kjærestes målte, det har jeg glemt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var vel ca 13 tror jeg den var veldig skjev i forhold til de jeg har sett i ettertid.Men alle er jo ulike så det så. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente86

Alle har vel sett stive pikker nå vel. på nettet. Så min første der da jeg var 12-13 år.

Men på ordentlig har jeg ikke sett ennå, men håper det ikkeblir en helt skjeiv en. Ikke det at det spiller så mye rolle, men det gjør ikke noe at den er litt pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt på 21

Det ble mye flørting og guttene hadde med seg noen øl hver. Husker at det be snakk om penislengde og måling, for det var noe det ble tulla mye med på den tida.

Dette minner meg litt om første gangen jeg og noen i klassen hadde en slags hjemme alene fest.. Vi var bare tre gutter og to jenter og 12 år.. plutselig fikk vi gutta en lapp hver hvor de ville at vi skulle skrive hvor mange centimetre greia vår var.. Tenkte ikke noe videre over det da og svarte forholdsvis ærlig, men i ettertid synes jeg nesten det er litt skummelt at to 12 år gamle jenter lurte så fælt på dette.. Begynner dere virkelig å bry dere om størrelsen SÅ tidlig, jenter? Neida, de var vel bare nysgjerrige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest surremor

En morgen etter en fest i niende kom jeg og et par andre venninner inn på et rom hvor det lå en gutt fra festen og sov. Han hadde en flot ståpi** og snorka så det durte. :lol: Vi måtte bare le og det blei skikkelig komisk da han våkna.

Ei av venninnene blei sammen med ham senere og jeg husker at hun snakka om hvor deilig den var å ri. Gode tjukke blodårer og en liten bøy på tuppen. Mmm... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skremmende hvor mye jenter forteller hverandre om sine partere.

Privathet i et forhold finnes jo ikke lenger.

Menn går ikke rundt å sier hvor fine ytre kjønnslepper dama har til sine kamerater. For han holder det med at "ja, vi har sex."

Mens for jenter må man fortelle hverandre alt sammen i minste detalj. Ikke akkurat særlig modent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...