Gå til innhold

Planer for nyttårsaften?


monja

Anbefalte innlegg

Da var planene i boks. En kompis av oss og dama hans kommer over til oss. Spennende, da dette er en av våre beste venner og av ulike årsaker har vi ikke fått møtt dama hans før.

Blir ryper til hovedrett, ihvertfall, så får vi se på resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, egentlig definert som "vi hopper over nyttårsaften" i år, men det blir vel god middag tenker jeg. Normalt pleier mamma å servere pinnekjøtt, men jeg vet ikke om hun har nok nå som vi kommer i tillegg, da blir det jo to ekstra til middag. Det er hun som har sagt at vi hopper over det også, så jeg vet ikke hva hun gjør jeg, men ser ikke bortifra at det serveres pinnekjøtt, kanskje bare med litt ekstra mye annet tilbehør, evt en alternativ rett også.

Siden vi ikke feirer det betyr det at det ikke blir fest, men en rolig kveld for ettertanke tenker jeg. Også skal i alle fall jeg ut ved midtnatt og se på rakettene, kanskje se om jeg ikke kan få meg et stjerneskudd også (dersom jeg får tak i ett da, mulig pappa har noen liggende hjemme som jeg kan få fyr på)

Det blir en rolig dag for ettertanke og minner.

Det blir slik i år fordi nyttår kommer i tiden mellom dødsfall og begravelse for min morfar, og da er vi bare ikke i humør til å feste, og at jeg og min forlovede er der til nyttår er ene og alene pga den begravelsen, ellers skulle vi feiret i Bergen, og var da invitert til et vennepar for en rolig kveld. (Hvem vet, kanskje hadde Småtten i huset vært mer våken da så vi kunne fått se ham med åpne øyne? Han sov seg gjennom hele besøket hos oss i alle fall... trøttingen)

Jeg håper på et lykkeligere 2007. Vi skal jo gifte oss til sommeren, så jeg satser på det. Et 2007 med færre dødsfall i familien enn hva 2006 har brakt oss. En rolig overgant til det nye året passer meg i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er invitert til venner på sjørøverfest, vil blir tilsammen 5 voksne og 3 barn. Alle skal ha hjemmesnekret sjørøverkostyme (tiåringen vil selvsagt være jack sparrow), og maten blir tapas. Da finner alle noe de liker. Ingen alkohol før barna har sovnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Malama:

Ønsker deg en rolig og fredfull kveld, det er ikke noe som er så trist som at noen vi er glade i, går bort. :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en veldig rolig nyttårsaften for meg og kjæresten. Så det er nesten litt godt å høre at det ikke bare er vi som ikke skal på noen heidundranes fest på søndag! Har faktisk ingen planer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal være hjemme med våre barn på nyttårsaften. Min svoger, samboeren hans og sønnen deres skal feire sammen med oss. Blir en rolig aften. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...