Gå til innhold

Planer for nyttårsaften?


monja

Anbefalte innlegg

Hvilke planer har dere for nyttårsaften?

Jeg tror jeg og gubben tar en rolig kveld sammen med sønnen vår på 2 år. Tenker vi tar ribbe til middag, sender opp noen raketter før leggetid og bare koser oss den kvelden. Vi har et skikkelig kjør ellers i jula så en dag kan det være OK å slappe av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemme som vanlig etter at ungene ble tenåringer ... men jeg elsker å være hjemme og feire slike dager i fred og ro ... Dessuten har vi hund og må ta hensyn til den og ...

Til middag skal vi ha kalkun med tilbehør ... gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det meg&min kjære i vår leilighet med god mat og vin. I tillegg har vi en god flaske champagne som vi muligens åpner i løpet av kvelden. Tror det blir koselig jeg, var slik vi feiret vår første nyttårsaften sammen, kun to dager etter at vi traff hverandre første gang. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis feirer vi med venner, men i år skal jeg og samboeren min ha en rolig alenekveld. Vi skal lage god mat og bare slappe av og kose oss. Nyttårsaften i år er dessuten vår 5. forlovelsesdag, og det blir dessuten den siste siden vi gifter oss neste sommer, så det har vi lyst til å feire litt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidvandre

Skal på fest hos en god venninne. Er i hjembyen og flere andre venninner er hjemme på juleferie så det blir kjekt å treffe alle igjen :)

Skulle gjerne feiret med kjæresten men han er også hjemme hos familien og har juleferie på en annen kant av landet, så vi får heller kose oss helga etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til søstern og hennes familie, blir koselig å feire nyttår med barn til stede igjen, det er lenge siden jeg har gjort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss er det bare minsten som er hjemme, de andre ungene feirer nyttår hos den andre foreldre halvdelen siden de var hos oss julekvelden.

Vi får besøk av min far, hans samboer og min bror på 14 år.

Det blir en stille og rolig feiring med kalkun til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal reise til kjærstens familie nyttårshelga, og feirer nyttårsaften med familien til søsteren hans pluss noen vennepar. Tror det blir koselig og ganske stille og rolig. Er rart for meg å feire nyttår såpass, for jeg har brukt å sitte alene eller sammen med søs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite i dag at her blir det nyttårsfeiring uten barn. Er bedt på fest som jeg i utgangspunktet hadde takket nei til siden sønnen min skulle være hjemme. Nå får jeg se hva jeg gjør. Har egentlig lyst til å være hjemme da. Har mange av de samme tankene omkring nyttårsaftenen som Nigo-san har. Tid og ro til ettertanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal til et vennepar av oss, og blir seks stk. til middag. De andre tenker seg inn til byen ved midnatt, men jeg tror jeg kommer til aa bli der med mannen da. Orker ikke saa mange (fulle) mennesker og braak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme som vi har gjort de siste 9-10 årene. Ha moder'n over til kalkun, god drikke til (skal bevilge meg ett glass musserende vin), sende opp noen raketter tidlig på kvelden og kanskje noen stjerneskudd. Ifjor var det kul umulig å få vekka jenta vår til midnatt så vi lot henne bare sove. Sparte noen raketter til 1. nyttårsdag som vi sendte opp da.

...også skal vi ta dagen til ettertanke - på hva vi har gjort og opplevd i 2006 og håpe at 2007 vil gi oss like mye glede og gode minner. I 2007 bli det jo ekstra spesielt da - med tanke på at vi blir ett familiemedlem til i vår lille familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tessmira

I år er vi invitert til et vennepar, så har funnet ut vi skal legge i litt penger alle sammen også lager vi kalkun og kjøper noe godt drikke og koser oss.

Endret av Tessmira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...