Wonders Skrevet 28. desember 2006 #21 Skrevet 28. desember 2006 du må da bare være ansatt i ett parfymeri, Miss.Chanel, eller så er du innom der veldig ofte :rosasmil: Du formerer og utrykker deg så riktig. Og har peilig på estetique, til fingerspissene. Vel jeg liker ikke nr 5 ,den er for såpete og sterk på min hud. COCO , DEN er herlig den. Har hatt den lenge og den er formidabel, hver eneste gang!
Parfumfreek Skrevet 28. desember 2006 #22 Skrevet 28. desember 2006 du må da bare være ansatt i ett parfymeri, Miss.Chanel, eller så er du innom der veldig ofte :rosasmil: Du formerer og utrykker deg så riktig. Og har peilig på estetique, til fingerspissene. Vel jeg liker ikke nr 5 ,den er for såpete og sterk på min hud. COCO , DEN er herlig den. Har hatt den lenge og den er formidabel, hver eneste gang! ← HM, Coco har jeg faktisk til gode å prøve, tror kanskje det er på tide! Jeg burde vel ikke gjort det, jeg kommer aldri noen gang få brukt opp en brøkdel av det jeg har ..
Gjest Deception Skrevet 28. desember 2006 #23 Skrevet 28. desember 2006 Hmm, i dag prøvde jeg no. 5 igjen, men nå likte jeg den ikke, selv ikke etter en god time? Coco liker jeg bare i teorien, edp-en er i hvertfall for tung uansett hvor mye jeg vrir og vender. Allure Sensuelle, derimot, liker jeg bedre nå enn tidligere. De to sistnevnte har jeg småprøver av her hjemme.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. desember 2006 #24 Skrevet 28. desember 2006 Mamma bruker Chanel no.5, og jeg elsker den også. Pleier å stjele en dæsj når jeg er hjemme Hadde tenkt å ønske meg den i bursdagsgave, men har nettopp pakket ut The One fra Dolce&Gabbana.
Gjest Blanca Skrevet 29. desember 2006 #25 Skrevet 29. desember 2006 Allure Sensuelle, derimot, liker jeg bedre nå enn tidligere. ← Jeg fikk Allure Sensuelle edp til jul og liker den bare bedre og bedre. Både Coco og no.19 blir for tunge for meg, men denne er tung på lett måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå