Snil@ Skrevet 25. desember 2006 #1 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg pleier ALDRI og vinne men må jo innrømme at jeg har jo et ønske om å bli trukket ut som en vinner av en av dagene. Dette er første året jeg er med på KG`s julekalender så jeg vet ikke om det blir annonsert? Er det noen som vet og eventuelt når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. desember 2006 #2 Del Skrevet 25. desember 2006 tror ikke det kom før i januar sist gang ihvertfall..... jeg vinner heller aldri noe, så vi får smøre oss med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 25. desember 2006 #3 Del Skrevet 25. desember 2006 Heisan! Trekning foretas i romjula - så smør dere med tålmodighet Og vinnerene offentliggjøres til sommer' en gang ..........vinnerene offentliggjøres rett etter trekning er foretatt. Usikker -moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. desember 2006 #4 Del Skrevet 25. desember 2006 *sitter og venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. desember 2006 #5 Del Skrevet 25. desember 2006 Ja da får vi sette oss ned å vente da! Vinne heller aldri noe! Men jeg er og usikker på om jeg har vært med på nok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. desember 2006 #6 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg er også sånn som aldri aldri vinner noe, men har optimistisk deltatt i alle kalenderoppgavene bortsett fra 2(?), ofte litt sånn "ånei, jeg må rekke julekalenderen før midnatt!!". Så lykke til til oss alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 25. desember 2006 #7 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg vil også vinne, men jeg er usikker på om jeg har deltatt nok.... desember er travel tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. desember 2006 #8 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvor blir det annonsert da? Får alle som har deltatt mail om hvem som vinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 25. desember 2006 #9 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg og vil ha premie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 25. desember 2006 #10 Del Skrevet 25. desember 2006 Hva er premien da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 26. desember 2006 #11 Del Skrevet 26. desember 2006 Finner fremdeles ingen liste. Utålmodig? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 26. desember 2006 #12 Del Skrevet 26. desember 2006 neida... her er en som venter i spenning, og kan kalles utolmodig ja... jeg har vel besvart 5 stk kalendere hver eneste dag i desember, og dem i blandt kg så klart. kg er faktisk (uten å skryte ) den kalenderen jeg ser frem til! hver eneste morgen hver desember de siste årene har jeg lagd meg god frokost og hentet frem kg kalenderen. fikk litt problemer i år da jeg skulle reise bort julehelgen, men jammen meg fikk jeg ikke lånt med meg mobiltkontor, så kg kalenderen er besvart hver eneste dag!!! med et stoooort håp om å vinne:) tittet innom men ingen vinnere er annonsert! jeg har tittet innom alle de andre kalenderne jeg har besvart, men her var jeg ikke blandt vinnerne jeg tror nok ikke jeg er blandt vinnerne her heller, men dog er jo vinnersjansen stor her på kg, men jeg har aldri i mitt liv vunnet noe så hvorfor denne gangen. men jeg lever fortsatt i håpet og sjekker innom hver dag. gjett om jeg vil bli glad, om det er meg, uansett hva det er:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 26. desember 2006 #13 Del Skrevet 26. desember 2006 Lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 26. desember 2006 #14 Del Skrevet 26. desember 2006 spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. desember 2006 #15 Del Skrevet 26. desember 2006 Alle kan vinne... Regler: Selve kalenderen foregår i forumet, og man må ha en brukerkonto for å delta. Alle som besvarer 15 eller flere av de 24 oppgavene er med i trekningen om premiene. Svarene graderes ikke, og alle som besvarer oppgavene i henhold til ordlyden får godkjent svaret. Premiene kan ikke byttes inn i andre premier eller kontanter. Hva er premien da? ← http://www.kvinneguiden.no/magasin/julekal...0_kroner-/33764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. desember 2006 #16 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvordan får vi vite noe og når? (ser Hege og Leo er her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2006 #17 Del Skrevet 27. desember 2006 her er vinnerne: http://www.kvinneguiden.no/magasin/julekal...ers_are_-/34879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. desember 2006 #18 Del Skrevet 27. desember 2006 Pokker!! Jeg vant ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 27. desember 2006 #19 Del Skrevet 27. desember 2006 Og der hadde Evelina kommet meg i forkjøpet ja.. Bedre lykke neste gang, Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. desember 2006 #20 Del Skrevet 27. desember 2006 Men det er et helt år til!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå