Gå til innhold

KG julekalender

Snil@

Anbefalte innlegg

Jeg pleier ALDRI og vinne men må jo innrømme at jeg har jo et ønske om å bli trukket ut som en vinner av en av dagene.

Dette er første året jeg er med på KG`s julekalender så jeg vet ikke om det blir annonsert? Er det noen som vet og eventuelt når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Trekning foretas i romjula - så smør dere med tålmodighet ;)

Og vinnerene offentliggjøres til sommer' en gang :tunge1:

..........vinnerene offentliggjøres rett etter trekning er foretatt. :hoppe:

Usikker

-moderator- :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da får vi sette oss ned å vente da!

Vinne heller aldri noe! Men jeg er og usikker på om jeg har vært med på nok!! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sånn som aldri aldri vinner noe, men har optimistisk deltatt i alle kalenderoppgavene bortsett fra 2(?), ofte litt sånn "ånei, jeg må rekke julekalenderen før midnatt!!". :ler:

Så lykke til til oss alle! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neida... her er en som venter i spenning, og kan kalles utolmodig ja...

jeg har vel besvart 5 stk kalendere hver eneste dag i desember, og dem i blandt kg så klart. kg er faktisk (uten å skryte ) den kalenderen jeg ser frem til!

hver eneste morgen hver desember de siste årene har jeg lagd meg god frokost og hentet frem kg kalenderen. fikk litt problemer i år da jeg skulle reise bort julehelgen, men jammen meg fikk jeg ikke lånt med meg mobiltkontor, så kg kalenderen er besvart hver eneste dag!!! med et stoooort håp om å vinne:)

tittet innom men ingen vinnere er annonsert! jeg har tittet innom alle de andre kalenderne jeg har besvart, men her var jeg ikke blandt vinnerne :grine:

jeg tror nok ikke jeg er blandt vinnerne her heller, men dog er jo vinnersjansen stor her på kg, men jeg har aldri i mitt liv vunnet noe så hvorfor denne gangen. men jeg lever fortsatt i håpet og sjekker innom hver dag. gjett om jeg vil bli glad, om det er meg, uansett hva det er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kan vinne...

Regler:

Selve kalenderen foregår i forumet, og man må ha en brukerkonto for å delta.

Alle som besvarer 15 eller flere av de 24 oppgavene er med i trekningen om premiene.

Svarene graderes ikke, og alle som besvarer oppgavene i henhold til ordlyden får godkjent svaret.

Premiene kan ikke byttes inn i andre premier eller kontanter.

Hva er premien da?

http://www.kvinneguiden.no/magasin/julekal...0_kroner-/33764
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...