Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Hei alle sammen og god jul. Min kone klager over att forpartiet har blitt litt slapt og lite lekkert etter 3 barn. Jeg har snart sett meg lei på dette og lurte på om noen her viste en ca pris for å fylle opp igjen, ikke presse inn noe men fylle opp. Hun er en 80 A mener jeg å huske. Hva er ca pris på dette og hva slags konsekvenser følger med?
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Aner ikke, men foreslår at du tar kontakt med en klinikk som utfører plastisk kirurgi, forhører deg litt med dem, og så spør din kone om hun virkelig vil gjøre noe med det, og sier at dere i så fall kan bestille en konsultasjon og få høre om om alle fordeler/ulemper med en evt operasjon.
Meaty Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 Jeg synes du bør gjøre ditt beste for at hun skal føle seg bra nok som hun er, det har mye å si!
Crianza Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 .... og lurte på om noen her viste en ca pris for å fylle opp igjen, ikke presse inn noe men fylle opp. ← Hva mener du med "å ikke presse inn noe men å fylle opp"?? For å fylle opp puppene, må man jo nødvendigvis presse inn implantater Er faktisk ingen annen måte jeg kjenner til i alle fall som gir større bryster. Kan jo ikke akkurat sprøyte inn noe heller Silikoninnlegg koster alt fra 20.000 til over 30.000 kr avhengig av hvor inngrepet utføres.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Hmmm... vær virkelig sikker på at dette er noe hun virkelig ønsker. Vi jenter kan si mye rart om vår egen kropp, men dersom noen andre skulle være enige med oss???? Spør henne rett ut, men forsikre henne om at du ikke synes hun trenger det
Rhiakath Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Hva mener du med "å ikke presse inn noe men å fylle opp"?? Han mener vel bare at hun skal fylle opp brystene slik at de blir på størrelse med hva de en gang var, og ikke "presse inn" for mye, slik at det blir unaturlig.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Skjønner opplegget du!! Hu gjør ikke annet enn å klage på formen på de. Og når jeg sier at det er noe å få gjort med det så sier hun at hun ikke tør, pga at det kan sprekke og gå galt. % av alle som har gjort det og det ikke har blit bra er vel liten? Jeg får bare spare og vente å se da skjønner jeg.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 % av alle som har gjort det og det ikke har blit bra er vel liten? ← Nei, men alle komplikasjoner inkludert så er denne % ganske betydelig. Synes heller du burde få henne til å føle seg vel enn å foreslå en operasjon som hun ikke har lyst på/er redd for!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå