Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Forskjellen på vekten min og hos legen min er på ca 2 kg. Hvilken kan jeg stole på? Legens vanlige vekt eller min nye digitalvekt? Noen som vet?
Amanlis Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg vet ikke hvem du skal stole på. Men hvis du har veid deg hjemme om morgenen og vært hos legen på formiddagen/ettermiddagen er det naturlig at du veier mer. Jeg antar også at du hadde på deg klær hos legen, det utgjør ca en kilo. Jeg veier ca en kilo mer om kvelden enn om morgenen.
Supraspinatus Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Er det så viktig da? Det viktige når du skal gå ned i vekt er at du veier deg samtidig på dagen hver gang og på samme vekt. Om det er din eller legens vekt som er feilkalibrert(eller begges), så har det egentlig ingenting å si. Er det om å gjøre å være lettest, så får du si til andre den laveste vekten når de spør lykke til videre!
Gjest Blondie65 Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Husk også på at digitale vekter ikke skal stå på gulv med varmekabler - det tåler de ikke.
Wildy Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Det spiller vel egentlig liten rolle? Om du er på vei ned i vekt; vei deg en gang i uken på samme tidspunkt på dagen.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Jeg veier meg til samme tid hver gang jeg veier meg, men hos legen veier jeg alltid 2 kg mindre enn på min vekt og det er ganske mye forskjell! Derfor synes jeg det er litt viktig å finne ut av.
Supraspinatus Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Vei deg i kjøttdisken på en butikk/slakter. De vektene er kontrollert av justervesenet og viser korrekt, hvis det er veldig nøye
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Vet ikke hvor godt mottatt det hadde blitt om jeg kom å satte meg på vekta deres!
pellegrino Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 I innsjekkinga p åflyplassene har de også vekter so skal være nøyaktige . Det samme gjelder hos veterinærer (ihvertfall den min hund bruker)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå