Gjest lumbajack Skrevet 10. februar 2003 #1 Del Skrevet 10. februar 2003 når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolverine Skrevet 10. februar 2003 #2 Del Skrevet 10. februar 2003 Når jeg klarer å fange en som duger. Det vil si når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 10. februar 2003 #3 Del Skrevet 10. februar 2003 Somregel om morgenen i helga. Eller på kvelden. Eller midt på dagen (vel, ettermiddagen, ikke på jobb) Altså, når vi har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #4 Del Skrevet 10. februar 2003 Hver lørdag klokka 19.45... neida, blir vel som oftest på morgenen, når vi legger oss og ganske ofte ca en time etter at vi har sovna*ler* eller da våkner vi igjen da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 11. februar 2003 #5 Del Skrevet 11. februar 2003 Som regel om kvelden... Og HVER gang han gir meg en massasje.. Å det gjør noe med han så det ender hver eneste gang med samleie... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #6 Del Skrevet 11. februar 2003 Det blir vel mest på kvelden, da er det stilt i huset og ungene sover. Er veldig lite begeistret for sex på morrakvisten.... ufff nei! Hilsen tiki.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 11. februar 2003 #7 Del Skrevet 11. februar 2003 kvelden/midt på natta stort sett, eller på morran ved 10 tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 11. februar 2003 #8 Del Skrevet 11. februar 2003 Hva er galt med sex på morrakvisten, Gjest? Ok, jeg har ikke det på hverdagene, for da er jeg rett og slett for trøtt til å våkne en time før jeg står opp, står jo opp klokka 6 som det er. Men det er kjempedeilig å våkne en lørdag eller søndag (eller annen dag man ikke må på jobb) og ligge lenge, sove til man våkner, og ligge og småsnakke med sin kjære mens han våkner. Kose med ham, og så våkner han helt, og så snakker man, kliner, koser.... og ja, vips så har man sex. Jeg kan skjønne at dette ikke er så lett for småbarnsforeldre som har småtasser som kommer krabbende opp i senga før frokosten, men for oss som ikke har det.... søndagsmorgensex er deilig! (og så hører vi kirkeklokkene i bakgrunnen og ler når vi sier "vi rakk ikke kirka i dag heller" (vi prøver aldri å rekke den heller da altså)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 11. februar 2003 #9 Del Skrevet 11. februar 2003 Har sex til alle døgnets tider Men det blir vel oftest om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 11. februar 2003 #10 Del Skrevet 11. februar 2003 Det blir som regel i tidsrommet 14.15 - 14.19, på gode dager nærmere halv tre hvis du inkluderer røyken etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. februar 2003 #11 Del Skrevet 11. februar 2003 når det passer seg sådan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #12 Del Skrevet 11. februar 2003 Når jeg klarer å fange en som duger. Det vil si når som helst Billig tankegang, assosieres med personen. Ikke attraktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolverine Skrevet 11. februar 2003 #13 Del Skrevet 11. februar 2003 Billig tankegang, assosieres med personen. Jeg kom hit i går, hvordan kan du assosiere noe som helst? Kjenner du meg allerede? Ikke godt nok til å skjønne en fleip i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 11. februar 2003 #14 Del Skrevet 11. februar 2003 Alle tider unntatt de første 5 minuttene etter at jeg har våkna om morgenen- føler meg ikke så fin da (til min kjæres store frustrasjon- virker som han synes jeg er flott da... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 11. februar 2003 #15 Del Skrevet 11. februar 2003 Om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 12. februar 2003 #16 Del Skrevet 12. februar 2003 Før vi sovner for natten en gang... Morgensex er det blitt slutt på etter at vi fikk baby som nå vekker oss lenge før vi er det minste klar for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå