Gjest Lano Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 Mamma får treningspakke til jul, med treningsmatte, Pilates-dvd, strikker, hoppetau og litt annet treningsutstyr. Tenkte jeg skulle brenne en cd til henne med musikk som hun kan bruke til treningen på egenhånd også, men jeg trenger noen innspill på hva slags musikk som kan brukes. Gjerne noe nytt! Blir superglad hvis noen av dere har tips til sanger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 Kosthold og trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Når man trener Pilates og med matter så behøver man egentlig ikke å ha låter med så mye tempo i, men kan ha et litt variert utvalg. Her er noen fra min Ipod som kanskje faller i smak, lett blandet: Madonna - Hung Up Robbie Williams - Radio Erik Prydz - Call on me Linkin Park - In the End Sahara Hotnights - No big Deal Mew - Special Nelly Furtado - Maneater Backstreet Boys - The Call Coheed and Cambria - A favour house Atlantic E-type - Life Scooter - Nessaja La Bouche - Mr Vain Nå løpet jeg mest da, og trenger ikke sanger med så mye fart i for å holde tempoet oppe, hører derfor ofte på aritster som Foo Fighters, Green Day, Madrugada, Minor Majority, 3 Doors Down, Brendan Benson, The Raconteurs, The Killers og mange ukjente band fra urørt: f.eks. Bulldog og Esther. Endret 20. desember 2006 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå