Ellisiv Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Er det noen som har noen gode ideer til hva jeg kan ha oppi den? Jeg har litt godteri og et julehefte, men vil gjerne ha noe annet også oppi. Gjerne noe kreativt! Vi venter barn i jula så gavekort på diverse fysiske utskeielser klarer jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) jeg har kjøpt blader (manneblad/gadgetblad) og div godteri, så kan han kose seg med det, men det er jo nesten det samme som du har. hvor mye skal du bruke da? hva med et spill? sånne små man har med på reise, brettspill, dataspill, spill til playstation o.l? en IQ leke? lego jeg er som du ser litt for noe han kan drive med, pusle med ellers finnes det vel en "brukermanual" for nybakte pappaer, hadde det vært noe? Endret 20. desember 2006 av Fruktfat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 IQ-leke var lurt! For jeg har kjøpt en lomme-iq-bok, tenkte han skulle få det som en liten ekstra gave, men kan heller putte den i strømpa! Kanskje man kan ha parfyme? Dusjsåpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. desember 2006 hvor mye skal du bruke da? hva med et spill? sånne små man har med på reise, brettspill, dataspill, spill til playstation o.l? en IQ leke? ellers finnes det vel en "brukermanual" for nybakte pappaer, hadde det vært noe? ← Takk for tips! Litt hjernetrim innimellom gulp og bleieskift er sikkert ikke så dumt Jeg har ikke noen prislapp på den. Tar i mot all slags tips; både ting som koster noe og ting som ikke koster noe Kanskje man kan ha parfyme? Dusjsåpe? ← Jeg elsker parfymen hans, så den vil jeg ikke bytte for alt i verden, men renseprodukter ol hadde kanskje vært noe. Kanskje litt kjedelig å ha i strømpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå