Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #41 Skrevet 20. desember 2006 Hvis du leser den artikkelen, så ser du at de slett ikke har kommet fram til at bh-bruk fører til kreft. ← Sa ikke noe om at det var pga av frykt for kreft at jeg skal begynne å droppe bh hjemme gjorde jeg? Jeg sa at etter å ha lest artikkelen skal jeg begynne å gå mere uten, pga sirkulasjonen i lymfeknutene, noe som er ganske logisk når man tenker på det...
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #42 Skrevet 20. desember 2006 Da vil jeg forelslå at du først begynner å tenke mer på hva du kan gjøre for å hindre giftstoffer i å komme INN i kroppen din. Det er nok mer effektivt enn å kutte ut BHen ← Så sant så sant!!! Jeg har bedre kosthold på listen over nyttårsforsetter så....
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #43 Skrevet 20. desember 2006 Sa ikke noe om at det var pga av frykt for kreft at jeg skal begynne å droppe bh hjemme gjorde jeg? Jeg sa at etter å ha lest artikkelen skal jeg begynne å gå mere uten, pga sirkulasjonen i lymfeknutene, noe som er ganske logisk når man tenker på det... ← Dette er nok viktig å tenke på ja. Spesielt for de som går med push-up 24 t i døgnet. Det kan ikke være bra. Større frihet til puppene!
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #44 Skrevet 20. desember 2006 Jeg sa at etter å ha lest artikkelen skal jeg begynne å gå mere uten, pga sirkulasjonen i lymfeknutene, noe som er ganske logisk når man tenker på det... ← Logisk hvis man ikke vet noe om sirkulasjon i lymfeknutene muligens.
Sukkersøta Skrevet 20. desember 2006 #45 Skrevet 20. desember 2006 Går ikke uten BH ute! Men alltid hjemme..........deilig........... Skulle gjerne ha kunnet gå uten hele tiden, men føler meg ikke vel i det hele tatt..
Helen Skrevet 20. desember 2006 #46 Skrevet 20. desember 2006 Har man D-cup, så har man ikke noe valg... ←
Titta Skrevet 20. desember 2006 #47 Skrevet 20. desember 2006 Bruker D/DD og går aldri ut uten Bh. Men hjemme kan jeg nok av og til gå uten. Ikke at jeg tar den av meg når jeg kommer hjem, men hvis jeg står opp og vet jeg bare skal daffe hjemme noen timer så kan det godt være at jeg dropper det.
Drua Skrevet 20. desember 2006 #48 Skrevet 20. desember 2006 Vel, D-cup her også, så det blir litt for mye dissing uten bh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå