Gå til innhold

Hender det du droper BH?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns det er herlig å komme hjem ta av seg Bhen og sette på seg andre klær, går nesten aldri med BH når jeg er hjemme.

Hvis puppene mine hadde hatt en bedre fasong hadde jeg aldri brukt BH! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har en bitte liten b, men går aldri uten. Små pupper blir mindre uten bh. De kommer bedre til sin rett i en passe push-up for eksempel

Enig. Jeg gikk faktisk uten bh da jeg var ganske ung, fordi jeg ikke trodde jeg fant noen som passet. Men nå går jeg alltid med bh utenfor huset, og stort sett inni også. Både penere og mer behagelig, selv om jeg ikke har dinglepupper.

Gjest Leiababe
Skrevet

Hender en sjelden gang jeg går uten bh hjemme, men så fort jeg skal utenfor døra er den på. Synes det er ubehagelig å gå blant folk uten, dessuten synes jeg det ser merkelig ut.

Skrevet

Det hender, ikke ofte, at jeg går uten hjemme, men da altså bare hjemme, på sånn der "dra på en collegenser og daffe rundt i huset"-humør. Den kommer på når jeg skalø ut av huset, tar morgenstellet eller hopper i dusjen (avhengig av hva som gjør at ejg droppa den i utgangspunktet, det er somregel en av disse)

Skrevet

Oi, etter å ha lest den artikkelen skal jeg begynne å gå uten bh her hjemme i alle fall. Dere som ikke bruker bh, bruker dere en tettsittende singlet da eller lar dere dem bare dingle under løse gensere?

Gjest Deception
Skrevet

Jeg dropper BH hvis jeg har en kjole eller overdel jeg ikke har passende BH til. Noen fordeler må man ha når man ikke har store pupper. :)

Skrevet
Har man D-cup, så har man ikke noe valg...

Så sant, så sant ;) går aldri uten

Skrevet
Har en bitte liten b, men går aldri uten. Små pupper blir mindre uten bh. De kommer bedre til sin rett i en passe push-up for eksempel

enig, liker det lille ekstra bh gjør for mine ikke direkte store pupper og føler at jeg blir tilnærmet flat uten noe bh, så det går jeg kun uten hjemme hos meg selv.

synes det er deilig å skifte helt når jeg bare skal være hjemme alene da, så det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb og ikke skal noe annet, er å kaste alle klærne og hoppe bhløs inn i kosebukse og kosejakke og ikke ha noe som sitter stramt eller nært en plass. :ler:

Skrevet
Har man D-cup, så har man ikke noe valg...

Åjoda, det kommer jo bare an på omkretsen rundt det. Jeg bruker 70D og kan absolutt gå uten BH, er ikke.no som henger her, de er ikke så store. :sjenert:

Går stort sett bare uten BH når jeg er hjemme og daffer, da bruker jeg gjerne en singlet under genseren, men har også noen topper og kjoler med åpen rygg som gir såpass støtte at jeg kan gå uten BH.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å kaste BHen. Synes det er skjønt å slippe tvangstrøyen.

Bruker heller ikke BH når jeg har kjole med stropper. Går helt fint det. Ikke noe som henger her i gården. :ler:

Gjest Vidvandre
Skrevet
Åjoda, det kommer jo bare an på omkretsen rundt det. Jeg bruker 70D og kan absolutt gå uten BH, er ikke.no som henger her, de er ikke så store.  :sjenert:

:Nikke:

Skrevet
Oi, etter å ha lest den artikkelen skal jeg begynne å gå uten bh her hjemme i alle fall. Dere som ikke bruker bh, bruker dere en tettsittende singlet da eller lar dere dem bare dingle under løse gensere?

Da vil jeg forelslå at du først begynner å tenke mer på hva du kan gjøre for å hindre giftstoffer i å komme INN i kroppen din. Det er nok mer effektivt enn å kutte ut BHen ;)

Skrevet

Hvis du leser den artikkelen, så ser du at de slett ikke har kommet fram til at bh-bruk fører til kreft.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det gjør jeg aldri. Har for store pupper til at det er både pent og behagelig.

Skrevet

Jeg forlater svært sjeldent huset uten bh. Uten en god bh er det lite igjen.. I tillegg synes jeg at jeg har for fremtredende brystvorter til å gå uten.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Går aldri uten bh. Ikke hjemme en gang. Har ikke kjempestore pupper (en helt vanlig b-cup), men syns det er ubehagelig likevel. Forrige gang jeg gikk uten bh offentlig, må ha vært en gang på videregående, da jeg hadde en singlet med bar rygg. Syns egentlig ikke jeg trenger bh for syns skyld, da de verken henger eller store, men har bl.a. ikke behov for å flashe brystvorter. Føler meg rett og slett ikke komfortabel med å gå uten.

Skrevet

hehe tok den nettopp på jeg da... den kommer sjeldent på om morran med mindre jeg skal ut eller får besøk:) trokke de har vondt av å få litt frisk luft :legrine:

Skrevet

Går aldri uten BH, heller ikke når jeg skal være hjemme hele dagen.

Skrevet

Bruker alltid BH offentlig, men går som regel uten et par timer daglig for å la sirkulasjonen gå friere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...