Katzenjammer Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 På jobben er det en jente som jeg har en veldig god tone med. Blikkontakt, flørting, vi kan sitte og snakke i lang tid om helt andre ting enn det vi egentlig skulle gjort (det vil si jobbe), mailkorrespondanse og msn-samtaler blir alltid litt lengre enn de strengt tatt bør osv. Dette er altså på jobb. Ved et par anledninger har vi være ute på byen med jobben. Da er hun helt annerledes, overser meg totalt. Hvorfor tror dere hun gjør det egentlig? Finnes det noen logisk forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 18. desember 2006 #2 Del Skrevet 18. desember 2006 Hun kjeder seg litt på jobben ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 18. desember 2006 #3 Del Skrevet 18. desember 2006 Hun kjeder seg litt på jobben ? ← sier meg enig i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katzenjammer Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 18. desember 2006 Hun kjeder seg litt på jobben ? ← Tror egentlig ikke at hun kjeder seg på jobben, men dere ser sikkert inne på noe. Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlmaCity Skrevet 18. desember 2006 #5 Del Skrevet 18. desember 2006 Jobb er jobb. Da er det greit å ha det gøy med noen. Men kanskje hun blir litt sjenert på fritiden, fordi det da blir mer seriøst liksom? Eller hun vil ikke virke intr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katzenjammer Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Tja, kanskje. Jeg forstår meg ikke riktig på henne. Hun virker som sagt interessert. Kanskje hun bare spiller "hard to get". Vet ikke hvor vanlig det er blant jenter men... Endret 18. desember 2006 av Katzenjammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. desember 2006 #7 Del Skrevet 18. desember 2006 Tja. Det er morsomt å småflørte på jobben, uten at man er interessert. På byen vil man kanskje bruke tida si på noen man faktisk ER interessert i, og i hvert fall ikke overopphete en man ikke er ute etter noe annet enn et smil på jobben med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 19. desember 2006 #8 Del Skrevet 19. desember 2006 Kanskje hun venter på at du skal ta initiativet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 19. desember 2006 #9 Del Skrevet 19. desember 2006 På jobben er det en jente som jeg har en veldig god tone med. Blikkontakt, flørting, vi kan sitte og snakke i lang tid om helt andre ting enn det vi egentlig skulle gjort (det vil si jobbe), mailkorrespondanse og msn-samtaler blir alltid litt lengre enn de strengt tatt bør osv. Dette er altså på jobb. Ved et par anledninger har vi være ute på byen med jobben. Da er hun helt annerledes, overser meg totalt. Hvorfor tror dere hun gjør det egentlig? Finnes det noen logisk forklaring? ← Dersom hun ville noe mer, ville hun sett byturen som en gylden anledning til å ta flørten litt videre og la den gjelde fritid også. Regn med at "tonen" er for å gjøre arbeidsdagen morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2006 #10 Del Skrevet 19. desember 2006 En jobbflørt er en jobbflørt, og den lar man bli på kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maksprell Skrevet 19. desember 2006 #11 Del Skrevet 19. desember 2006 En jobbflørt er en jobbflørt, og den lar man bli på kontoret. ← Hvor mange forskjellige flørter finnes det egentlig? En flørt er vel en flørt eller...? Er jo ikke rart vi kvinnfolka blir sittende å analysere iallefall (jeg vet at Ts ikke er kvinnfolk..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. desember 2006 #12 Del Skrevet 19. desember 2006 Neinei, en flørt er ikke en flørt på noen som helst måte. Mat er ikke mat heller En flørt kan være en øyeblikksting, som varer i ti sekunder, eller det kan være opptakten til noe "stort". Flørting er gøy, og det er absolutt ikke all flørt som betyr noe annet enn at man er i spøkehumør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. desember 2006 #13 Del Skrevet 22. desember 2006 Altså, jeg hadde kanskje oppført meg sånn, selv om jeg var interessert. Ikke fordi jeg liker å spille 'hard to get', men rett og slett så blir jeg veldig sjenert når jeg er sammen med andre. Når jeg derimot er alene med en person er det mye lettere å kunne få oppmerksomheten til personen. Jeg tror nok ikke jeg ville benytte en bytur til å legge ann på den jeg liker, rett og slett fordi jeg da går rundt og tenker på alle de flotte damene han sikkert liker mye bedre enn meg. Og bare det i seg selv gjør at jeg skygger unna. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. desember 2006 #14 Del Skrevet 22. desember 2006 På jobben er det en jente som jeg har en veldig god tone med. Blikkontakt, flørting, vi kan sitte og snakke i lang tid om helt andre ting enn det vi egentlig skulle gjort (det vil si jobbe), mailkorrespondanse og msn-samtaler blir alltid litt lengre enn de strengt tatt bør osv. Dette er altså på jobb. Ved et par anledninger har vi være ute på byen med jobben. Da er hun helt annerledes, overser meg totalt. Hvorfor tror dere hun gjør det egentlig? Finnes det noen logisk forklaring? ← Er du sikker på at det er flørting da, og at hun ikke bare ser på deg som en god venn som hun kan skravle og ha det morsomt med på jobb? Hadde hun vært interessert hadde hun mest sannsynlig vist større interesse på fester utenom jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katzenjammer Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg tror kanskje jeg har mye av skylden selv. Når jeg tenker meg om så viser jeg ikke så stor interesse for henne når vi er ute heller... Vet ikke hvorfor, men jeg kjenner meg litt igjen i det Yvonne skriver. Blir kanskje så redd for å virke interessert at det virker som om det er helt motsatt. Det er i hvert fall best stemning mellom oss når vi er alene sammen. Hun gikk litt tidlig idag, og da kom hun inn til meg og ga meg en klem og ønsket god jul. Kun meg, ingen andre. Ble litt overrasket, for vi klemmer hverandre sjelden på min arbeidsplass. Jaja, hun var sikkert bare glad for ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chaos Skrevet 25. desember 2006 #16 Del Skrevet 25. desember 2006 Åsså er det dette med å dra flørten lenger med en kollega....kan bli komplisert....been there, done that.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 25. desember 2006 #17 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg vil gjette på at hun blir litt selvbevisst og sjenert når dere er ute sammen. jeg ville vært på akkurat samme måten. Jeg er en elendig sjekker, og den tiden jeg var singel tilbrakte jeg mye tid med å stå på andre siden av rommet for han jeg ville ha kontakt med, mens jeg snakket med noen andre og virka uinteressert, samtidig som jeg håpte at han skulle bli ramma av synskhet og skjønne at jeg jo EGENTLIG sendte ut interesserte signaler til ham. (Uten på noen måte å virke interessert, naturligvis) Det er igrunn merkelig at jeg endte opp lykkelig gift med akkurat den jeg ville ha . Prøv å ta litt initiativet neste gang dere er ute sammen. Send henne noen tydelige beskjeder om at du vil være i nærheten av henne, og se om det får henne til å tø opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå