Gå til innhold

Nick


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Helt enig, Fredagsbarn; avatarer er en god hjelp til å huske hvem som er hvem :D

Blir litt forvirra når noen bruker en avatar som andre har brukt før, eller har veldig lik avatar som noen andre :-? Akkurat nå for tida er hjerter i mange varianter så populært at jeg blir litt :forvirra: så da må jeg prøve å skille dem på nick i stedet... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det er så populært med hjerter nå for tiden, siden det er Valentine til fredag? Vi feirer jo det så... Nei ikke sikkert det er det .

Men jeg er helt enig i at Gry burde prøve å ordne opp i den medlemslisten. Er ganske irriterende at en person som ikke er aktiv eller er her inne lenger skal stå som medlem. Brukere sier vel sjelden fra om de slutter å være her inne. Jeg syns det lød som en god ide, at de da kan registrere seg på nytt, hvis de er intressert i å være her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sjekka akkurat lista og ser at det er kjempemange andre Arwener, kanskje jeg skal finne på noe mer orginalt. Huff tenke, tenke :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, nicket mitt er nå bare mitt, avataren likeså. (Og den bytter jeg ikke ut! Vel.. kanhende den får en pause nå og da, men den kommer alltids tilbake!)

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolverine

Det er klart at vi helst vil ha nicket vårt i fred, det er jo på en måte vår identitet her inne. Avataren også. I mitt første innlegg her i tråden mente jeg at det ikke var så nøye bare vi kunne se forskjell.

Jeg ville ikke like å se et nick som lignet mye på mitt jeg heller når jeg tenker meg om. Jeg vil ha avataren for meg selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Jeg "angrer" kanskje litt på valg av mitt nick...

Maya; fordi jeg håper å få en liten jente som skal i så tilfelle hete det...

30: fordi jeg er 30 år...

MEN nå er det ikke mer enn noen måneder så runder jeg 31 :o

På den annen side kommer jeg ikke til å skifte nick heller...

Det får bare stå til... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt forvirret om det har blitt Waco1 eller Ola1 for å ha satt det litt på spissen! :sjarmor:

Men det eneste jeg skifter mye på må vel være avatar, men ikke nick. Håper jeg slipper å møte Maeve2 i døra!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte meg før jeg skrev mitt første innlegg her inne og det første brukernavnet jeg skrev inn gikk greit.

Jeg sjekka medlemslista nå og det var egentlig veldig få som hadde et nick som starta med "vesle".

Også har jeg en såpass spesiell avatar, så forhåpentligvis vil folk huske meg på den.

Jeg synes det er best når folk har avataren sin over en lengre periode, for det er den jeg husker folk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har takk og lov ikke sett noen "Kira2", "Kira3" tusle rundt her på KG. :D Men ja, plagsomt er det. Skjønner helt ikke vitsen, mangel på fantasi ... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Det er lite oppfinnsomt å bare slenge på et tall eller to..

Må da ha noe som tilhører DEG 8)

Jeg kalte meg først Ice_White, mest fordi jeg likte den tyggisen så godt, men nå synes jeg den er grusom.. Også er jeg ganske flink til å skrive eventyr, så da ble det "Fairytale".

Ja, man burde rydde opp i medlemslista. Det er jo kjempemange nick som er opptatt, men som ikke brukes likevel.

Ingen har lik avatar som meg i hvert fall.. Kanskje ikke så mange som vil ha et bilde av meg, men.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det har vært endel Milla-gjester her men etter at jeg la til navnet "Quincampoix" har ingen prøvd seg. Og gjør de det skal det blir skikkelig bråk her.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke sett noen flere Midnattsoler her heller. JO, forresten....det var en "brud i midnattsol", men jeg tror det var en gjest. Dessuten liker jeg avataren min og regner med dere er vant til den også, så den får stå.

Synes også en liten rydding i medlemslistene kanskje hadde vært en idè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...