Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2006 #21 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Dere har snø, javel. Dere har også ordførere som kjøper sex av småjenter på den lokale bensinstasjonen og betaler de med kontantkort. Og dere har Jenny Jensen ← Neei, jeg tror Jenny Jensen bor mer i nabolaget ditt Endret 17. desember 2006 av Embla s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 17. desember 2006 #22 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg vil også ha snø til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 17. desember 2006 #23 Del Skrevet 17. desember 2006 Endelig snø her også! Unga har akt ute i bakken i hele ettermiddag, og hadde nydelige roser i kinnene under julekonserten i kirka i kveld, men det snødde så idyllisk utenfor! *krysser fingrene for at det varer noen dager* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 17. desember 2006 #24 Del Skrevet 17. desember 2006 Savner ikke snø, og er i julestemning. *fornøyd med de siste dagene med tidvis opphold og fliker av blå himmel i Bergen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. desember 2006 #25 Del Skrevet 18. desember 2006 I følge Mamma er det ikke særlig mye sne i min nordnorske hjemby (forøvrig bare 30 minutters kjøring fra Jenny Jensens fødested men rett skal være rett, hun bor faktisk på Frogner i Oslo ) , men jeg har enda ikke gitt opp håpet om hvit jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. desember 2006 #26 Del Skrevet 18. desember 2006 Her er det bare kaldt og ekkelt. Men jeg vil ikke at det skal være sånn. For det blir så glatt på veiene og da vil jeg ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 18. desember 2006 #27 Del Skrevet 18. desember 2006 er litt snø her også.. trodde det skulle bli borte igjen med en gang jeg, men har faktisk ligget noen dager nå :-D krysse fingrene for at det blir en hvit julekveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 18. desember 2006 #28 Del Skrevet 18. desember 2006 Vi har ikke snø, og jeg misunner ikke dere som har. Julehuset mangler bare juletreet og julestemningen skaper vi ved å pynte og kose oss Og vi reiser på butikken uten å skli rundt. Vi kan plukke en rose i hagen til julebordet på juleaften. Herlig og julestemning har vi i bøtter og spann Kos dere med snøen. Fra som ikke liker snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 18. desember 2006 #29 Del Skrevet 18. desember 2006 Savner ikke snø, og er i julestemning. *fornøyd med de siste dagene med tidvis opphold og fliker av blå himmel i Bergen* ← Jeg er fornøyd med været de siste dagene jeg også - ihvertfall i forhold til regnet som har vært - men jeg savner snøen! Det var 2 min med snø i dag, men den var så bløt at den ble borte da den traff bakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 19. desember 2006 #30 Del Skrevet 19. desember 2006 Nyt den hvite jula, dere som kan Vi andre misunnelige får kose oss som best vi kan uten snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå