Løvinne70 Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg lærte som liten at dette var en søndag man skulle jobbe på ang forberedelser til jul, den var ikke slik holde-hviledagen-fri-søndag. Mener den het noe med vaskesøndag, skittentøysøndag. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 17. desember 2006 #2 Del Skrevet 17. desember 2006 Det vet jeg ikke, men jeg skal helt klart bruke denne søndagen til å jobbe med forberedelser før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. desember 2006 #3 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg også, hvis det er sant at det er søndagsåpent skal jeg ut og handle inn greier for å gjøre ferdig en julepakke (tegning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leone Skrevet 17. desember 2006 #4 Del Skrevet 17. desember 2006 Idag skal leiligheten vaskes og juletreet pyntes. (vi skal ikke være her i jula derfor vi pynter det nå, "hjemme" pyntes treet lille julaften) Gavene skal pakkes inn og julekortene skrives. I ettermiddag kommer svigerfamilien på middag så ribba står i ovnen nå. Men vet ikke hva denne dagen heter om det er vaskesøndag eller annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. desember 2006 Den heter skittensøndag Fikk endelig tak i mamma og fikk stilt min nysgerrighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 17. desember 2006 #6 Del Skrevet 17. desember 2006 EN uke igjen Jeg har det travelt i dag! Hva faen gjør jeg her?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. desember 2006 #7 Del Skrevet 17. desember 2006 Juhu ER butikkene åpne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. desember 2006 #8 Del Skrevet 17. desember 2006 Her er iallfall butikkene åpne fra kl. 14 - 19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. desember 2006 #9 Del Skrevet 17. desember 2006 Sweet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå