lillesky Skrevet 16. desember 2006 #1 Del Skrevet 16. desember 2006 To nevøer skal få toalettmapper til jul. Har kikket i flere butikker, uten å finne noen fine. De må ikke være for barnslige (tegneserie), men heller ikke for voksne ("kjedelige"). Noen tips til hvor på nett jeg kan få kjøpt toalettmapper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 16. desember 2006 #2 Del Skrevet 16. desember 2006 Jøss, er ikke du ferdig med å handle? Jeg tror jeg ville satset på Vita eller noe sånt jeg, der har de som regel noen som ser ok ut. Tror poden får derfra av søsteren sin. Begynner ikke postordre å bli litt sent nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 16. desember 2006 #3 Del Skrevet 16. desember 2006 Enig med Kamela, se på Vita. Synes nettopp jeg så noe brukbart der, sånne som "slås ut" og henges på en knagg hvis du skjønner :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 16. desember 2006 #4 Del Skrevet 16. desember 2006 http://www.scandinavianlife.no/epages/Mono...Products/660823 Disse synes jeg er fine, men de kommer nok ikke fram til julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. desember 2006 Fant ut at de to guttene skulle få litt mer... Gubben sa akkurat at postordre er nok for sent. Så må nok ta en liten butikkrunde til. Var kjempefine de fra Scandinavian Life, men er nok litt sent, som du sier. Var mye fint der faktisk. Så kan ta vare på linken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 16. desember 2006 Litt avhengig av hvor du bor i landet, kan du faktisk bestille varer fra oss helt frem til den 19. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 19. desember 2006 #7 Del Skrevet 19. desember 2006 Nille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 20. desember 2006 http://www.scandinavianlife.no/epages/Mono...Products/660823 Disse synes jeg er fine, men de kommer nok ikke fram til julaften ← Tusen takk! Hentet toalettmappene til guttene i dag, og de var kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 20. desember 2006 #9 Del Skrevet 20. desember 2006 Så bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå