Gjest Nèa Athina Skrevet 16. desember 2006 #1 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei alle med-single! Jeg melder meg inn :hoppe: Hilsen en som er blitt single! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vodja Skrevet 17. desember 2006 #2 Del Skrevet 17. desember 2006 Heia hopper inn hær jeg oxo ja . *hilser på trådskriver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ATV Skrevet 17. desember 2006 #3 Del Skrevet 17. desember 2006 vwlkomn er dere og jeg håper dere er her av fri vilje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nèa Athina Skrevet 18. desember 2006 #4 Del Skrevet 18. desember 2006 Definitivt av fri vilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vodja Skrevet 18. desember 2006 #5 Del Skrevet 18. desember 2006 Samma hær Menne pokker håper prinsen har tid til å se min vei så jeg slipper være hær i en evighet ...blir peppermø i januar om ikke noen kommer å redder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. desember 2006 #6 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg er vel her for evig tenker jeg, om ikke ting endrer seg snart da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maksprell Skrevet 18. desember 2006 #7 Del Skrevet 18. desember 2006 Sånn apropos peppermø..tar det lang tid før man blir det? eller er det ingen fasitsvar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. desember 2006 #8 Del Skrevet 18. desember 2006 Sånn apropos peppermø..tar det lang tid før man blir det? eller er det ingen fasitsvar? ← Er det ikke når du passerer 30 og er singel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ATV Skrevet 18. desember 2006 #9 Del Skrevet 18. desember 2006 tlfeldigvis er jeg en slik mann som liker og hjelpe/redde andre, og er faktisk singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlmaCity Skrevet 18. desember 2006 #10 Del Skrevet 18. desember 2006 30 år og ugift=peppermø. Da er det noen som synes det er veldig morsomt å gi pepperbøsse i gave.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. desember 2006 #11 Del Skrevet 18. desember 2006 30 år og ugift=peppermø. Da er det noen som synes det er veldig morsomt å gi pepperbøsse i gave.. ← Og i den anledning så har de gigantiske pepperbøsser hos Jernia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emondak Skrevet 19. desember 2006 #12 Del Skrevet 19. desember 2006 Og i den anledning så har de gigantiske pepperbøsser hos Jernia. ← Er det på Jernia de har slike bøsser som ser ut som et balltre?? Ser for meg at det finnes bare en bruk til slike, kommer nok til å få en jeg å. Heldigvis noen år fram i tid, men det kan virke som det er en fysisk lov.. Heihei til alle i Singelforumet i allefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. desember 2006 #13 Del Skrevet 19. desember 2006 Er det på Jernia de har slike bøsser som ser ut som et balltre?? Ser for meg at det finnes bare en bruk til slike, kommer nok til å få en jeg å. Heldigvis noen år fram i tid, men det kan virke som det er en fysisk lov.. Heihei til alle i Singelforumet i allefall!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 19. desember 2006 #14 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Da jeg ble 30 fikk jeg ikke pepperbøsse, og ble faktisk litt lei meg for det. Det ble sagt at jeg ikke var noen peppermø fordi jeg hadde barn, og det synes jeg er urettferdig. Det kunne vært kjekt å hatt en skikkelig pepperbøsse sånn at man fikk nykvernet pepper når en laget mat. Istenfor måtte jeg ut å kjøpe det selv, dyrt! Da en venninne av meg nylig fylte 30 kjøpte jeg en lekker bøsse til henne, som er både praktisk og pen å ha på borden/benken. Så kan hun kjøpe til saltbøssen om hun vil selv. Velkommen i klubben forresten Endret 19. desember 2006 av Helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chaos Skrevet 25. desember 2006 #15 Del Skrevet 25. desember 2006 Halla Melder meg inn jeg også! Av fri vilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå