Gå til innhold

Den teite mobiltelefonen...

Champagnepiken

Anbefalte innlegg

... er helt stille foreløpig i kveld! :sur:

Nei, jeg må bare skrive av meg litt. Ikke frustrasjon, akkurat, men litt utålmodighet, kanskje?

Jeg har kanskje muligens en greie på gang med en utrolig bra mann. Vi var på date for en uke siden, endte med å prate i sju timer i strekk. Etterpå har vi hatt kontakt på tekstmeldinger og mail og sånt - såpass at jeg egentlig er sikker på at det er en slags gjensidig interesse der.

Men i dag har jeg fått for meg at jeg ikke skal sende melding, for det første for å ikke mase, og for det andre for å se om han tar kontakt med meg... Og så blir jeg jo sånn teit frustrert og utålmodig og sånn. Så derfor skriver jeg litt her, for å bruke fingrene på dette tastaturet i stedet for på telefonen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt mulig... Men jeg tror det egentlig ikke. For da hadde han bare sendt melding, han. Såpass selvsikker er han faktisk. (Det var han som mailet meg først, for å si det sånn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, av og til kan tydeligvis litt tålmodighet lønne seg. Det kan nemlig hende man får det man venter på, i dette tilfellet en sms... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg LITT igjen ja.... :ler:

det er noe rare greier det der med å være livredd for å virke masete, slitsomt, jeg mener, er det EN mann som lurer på om han kan virke masete om han sender en tekstmelding dersom det var han som sendte sist også? tenker engang menn etter hvem som sendte sms sist?

hmm... vi er noen rare vesener.

men så deilig at du fikk det du ventet på da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det lurer jeg også virkelig på. For jeg mistenker at det bare er vi jenter som holder regning med hvem som begynte å sende meldinger sist, hvem som fant på å at man skulle finne på noe sammen sist, når man sist...

Herregud. Og så jeg som normalt blir beskyldt for å være mann i hodet. Her er jeg veeeeldig jente... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: tviler sterkt på at mannfolk holder telling dersom det ikke evt er heeeeeeelt den ene veien, ekstremt liksom ,da legger kanskje de også merke til det. :ler:

jeg trodde også jeg var ganske mannete i hodet tidligere... *fniser*

har vel innsett at det er overflod av jente inni her likevel, men det er egentlig helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koffeine

Argh! Og her sitter jeg og og venter... :sjenert:

Har avtalt med en fyr at vi kanskje skulle treffes i kveld, bare ikke når og hvor. Men hater å være masete, selv om jeg tror han bare er en smule sjenert han og. Vil jo ikke virke alt for desp heller, så her sitter jeg da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Argh! Og her sitter jeg og og venter...  :sjenert:

Har avtalt med en fyr at vi kanskje skulle treffes i kveld, bare ikke når og hvor. Men hater å være masete, selv om jeg tror han bare er en smule sjenert han og. Vil jo ikke virke alt for desp heller, så her sitter jeg da.....

Send han melding og spør hvor og når dere skal møtes. Hvis ingen tar initiativet vil ingenting skje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Føler meg såååååå lik her.... huff.

Sitter også og venter på sms, hadde en halveis avtale i går om å møtes på byen og fikk som svar at han skulle nok komme seg ut ja!

Sendte enda en melding når det begynte å bli sent, og fikk ikke noenting tilbake :(

Så nå morraen etter verker jeg å sende en melding om at sist natt var kjempefin (natta før). Og at jeg har lyst å treffe han igjen, men hvis det bare var en greie for han så er det helt greit for meg.... Men jeg tør ikke! Det verste som skjer meg er når jeg ikke får svar når jeg sender sms. Og jeg er redd for at han ikke kommer til å svare på den smsn siden han ikke svarte på den forrige :overrasket: Og jeg er ikke tøff nok til å ringe han da jeg ikke kjenner han noe og bare har såvidt akkurat truffet han,,,,

Så nå sitter jeg på jobb, med telefonen på lydløs (og vibrering) og venter på at det skal gi noen vibrasjoner i skuffen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er ganske teit det spillet,åååh jeg må vente minst 2 dager og 23 timer og 8 minutter før jeg sender melding ellers tror den andre jeg maser, kan man ikke bare sende når man har lyst da, det hadde da vært mye enklere.

glad jeg slipper det spillet der noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mest det at det hadde vært så fint å vite at HAN har lyst til å sende melding til MEG innimellom også, lurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel mest det at det hadde vært så fint å vite at HAN har lyst til å sende melding til MEG innimellom også, lurven.

Ja, meg og hehe! Syntes det er gøy å bli tenkt på liksom og at man ikke alltid må ta inniativet selv .............men innrømmer at æ blir temlig lei meg selv til tider....

Kansje jeg innerts inne er masete? hm........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrgh....satt jo og jattet med nettdaten min lillejulaften, julaften og første juledag....igår skulle han bort, så jeg visste jeg ikke ville høre noe særlig. Fikk en mld. av han på kvelden i syv tiden, og da skulle han sove etter en lang dag....fett nok...sendte en nattamelding og det var det.

Nå er klokka snart 12!!!!og jeg har ikke hørt noe :frustrert:

Hrmf....Teite mannfolk! Har jo ikke møtt fyren engang da, men :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er min sannhetens time kommet,,,,,,,,!

Sendte melding for 30 min siden.... bare en grei melding, bla at hvis det som skjedde med oss bare var en greier så var det helt ok. Får æ ikke respons der så regner æ han som tapt! Æsj, flaue greier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hater mobil-nerver!! For det er det det er!!! Får man svar er man heldig og får man ikke svar er det lukt ned i avgrunnen... Ihvertfall føles det sånn... Og så kan man jo analysere svarene man kanskje får opp og i mente! Nei, fysj, for et styr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om når man har sendt hundrevis av meldinger hver vei de siste ukene, og så blir det plutselig fullstendig stille. Og jeg vet ikke om det har med meg eller jula å gjøre. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen svar har jeg fått,,,, regner med han rett og slett driter en laaaaang marsj i meg! Det verste av alt at alt virket så bra, helt til han plutselig ikke svarte meg mere........

hm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har det vært motsatt, det er mennene som har ymta frampå om at det kunne vært fint om jeg sendte melding litt oftere, eller også først noen ganger.

Mulig jeg ikke har vært så opphengt i dem, men jeg har jo egentlig det....likevel, når en har det travelt, er en melding man skal skrive noe som godt kan bli utsatt littegranne.

Og jeg ser jo forresten at når dette blir litt overlatt til mannen, så blir han enda mer frampå, da er på en måte rollene byttet.

Nå er ikke dette noe jeg har gjort med vilje, men jeg er ikke så veldig glad i å sitte og taste, og heller ikke så glad i å prate på tlf om alt og ingenting, så da blir det jo sånn. Tror kanskje dette er greia for mange menn også-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...