E22 Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 Endelig ferdig med siste eksamen for året i dag, og kan smått begynne å vende tilbake til det vanlige liv igjen... Kalenderen viser at det er 9 dager igjen til julaften og jeg har enda ikke kjøpt julegave til kjæresten min. Vi har begge vært opptatte med eksamener og ikke fått tilbragt så mye tid sammen som vi skulle ønske de siste ukene, og jeg har lyst at julegaven skal være en hyggelig oppmerksomhet. Vi har vært sammen siden mai, så dette bli første julegave. Spennende! Kjæresten min er 22 år gammel og hun studerer til vanlig. Hun er ellers opptatt av det som rører seg rundt oss av filmer, musikk o.l., men jeg vil gjerne kjøpe noe litt mer personlig enn enn slikt. Et hyggelig brev følger nok uansett med gaven siden vi er langt fra hverandre på selve julaften. Siden jeg er fattig student kan jeg ikke bruke så veldig mye. Noe særlig mer enn 300-400 kroner blir nok vanskelig. Én ting jeg har tenkt å kjøpe er tøfler siden det alltid er så kaldt på gulvet her vi bor. Siden tøfler bare bli brukt hjemme kan de godt være rosa og «fluffy», noe hun egentlig liker, men hadde nektet å bruke utenfor husets fire vegger Oi... poenget, ja..! Har dere noen forslag til hva jeg kan kjøpe til henne? Hva kunne du tenkt deg? Om det er av betydning kan jeg fortelle at jeg bor i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg blir alltid glad for smykker. Spesielt de fra kjæresten min. Pilgrim har mye fint uten at det koster skjorta. Nemi bok hvis hun liker det. Undertøy En fin genser eller lignende. En god parfyme (snike litt i skapet hennes og se hva hun bruker) En pakke med en god såpe og bodylotion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. desember 2006 #3 Del Skrevet 15. desember 2006 til den prisen ville jeg hatt.. (som jeg vet kjæresten min kunne klart å kjøpe på egen hånd) * DVD-boks med en serie jeg liker (grey's anatomy eks.) * Kokebøker (som Nigellas Lawson sine * Abonnement på blad (men det er kanskje litt vanskelig om man ikke vet hva hun foretrekker å lese) * Vesker (men er kanskje litt vanskelig om du ikke er sikker på stilen) * Smykker (spør om tips fra de som jobber der - jeg selger vesker og smykker i fleng til gutter som trenger noe til kjæresten sin så de fleste er vant til å hjelpe gutter finne en fin gave.. Ting jeg tror er vanskelig å kjøpe uten instrukser fra damen: undertøy, parfyme, klær, sminke.. Det er så personlig og man kan bomme helt, så det er nesten ikke verdt å ta sjansen på.. med mindre du vet om noe hun har sett på og kan tenke seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg er ikke helt enig med sistemann her. Har fått både nattøy,undertøy og parfyme av mannen (også da vi hadde vært sammen omtrent så lenge som trådstarter), og han klarte å finne noe jeg likte. Og så er det romantisk å få f.eks parfyme. Smykker er også koselig. Eller hva med tøfler og en god flaske rødvin, kanskje pyntet med hjerter eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Synes du skal gå for tøflene jeg! Selv jeg personlig ikke er særlig glad i rosa så hadde jeg nok elsket å få en sånn julegave! Det ligger litt omsorg i den gaven også vettu, jenter liker sånnt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewisti Skrevet 15. desember 2006 #6 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg fikk smykke av kjæresten min til bursdagen min som var nå i Desember, og jeg ble helt rørt. Det er noe med jenter og smykker Vel, ihvertfall! Vil anbefale deg å ta en titt på Bjørklund.no som har mye fint som ikke koster skjorta (Gå f.eks på halssmykker i sølv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 15. desember 2006 #7 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er noe med jenter og smykker ← Tja, jeg bruker ikke smykker ofte og jeg er definitivt jente Tror ikke dette med jenter og dill-dall stemmer ikke så ofte lenger som det man man har vært vant til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. desember 2006 #8 Del Skrevet 15. desember 2006 Smykker av et eller annet slag, det er en sikker vinner. Husker i hvilke anledninger jeg har fått smykker av mannen min (stor sett til alle juler og bursdager etter at vi traff hverandre) og det frembringer gode minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewisti Skrevet 15. desember 2006 #9 Del Skrevet 15. desember 2006 Tja, jeg bruker ikke smykker ofte og jeg er definitivt jente Tror ikke dette med jenter og dill-dall stemmer ikke så ofte lenger som det man man har vært vant til! ← Vel, jeg brukte vel heller ikke så mye smykker nå på høsten og vinteren. Ble vel helst når jeg brukte topper og slikt på sommeren. Men etter at jeg fikk smykket av kjæresten min så går jeg med det hver dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. desember 2006 #10 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg syns jo også at parfyme er en kjempefin gave.. Jeg mener bare at når man har kjent hverandre i kun 7-8 måneder er det ikke sikkert man vet helt hva kjæresten liker og da finnes det tryggere alternativ å satse på enn akkurat parfyme (som ikke alltid er så lett å bytte, man må jo gjerne prøve den først før man vet om man liker den). Men jeg ville blitt kjempeglad for parfyme jeg og, bare vet at det ikke alltid er lett å finne en som faller i smak Og undertøy - der er det lett å fornærme noen om du bommer på størrelsene.. man må jo ikke kjøpe for lite og ikke for stort, så med mindre man vet størrelsene så kan det være litt tricky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E22 Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 23. desember 2006 Takk for mange gode tips. Jeg bestemte meg for å kjøpe tøfler og smykke, noe som var lettere sagt enn gjort. Jeg må ha sett på minst 300 smykker før jeg fant et som jeg likte, som jeg tror hun vil like og som samtidig likte lommeboka mi Nå får hun to fine, varme og fløffy tøfler med et lite skrin med håndskrevet kort og smykke inni. Håper det faller i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. desember 2006 #12 Del Skrevet 23. desember 2006 Takk for mange gode tips. Jeg bestemte meg for å kjøpe tøfler og smykke, noe som var lettere sagt enn gjort. Jeg må ha sett på minst 300 smykker før jeg fant et som jeg likte, som jeg tror hun vil like og som samtidig likte lommeboka mi Nå får hun to fine, varme og fløffy tøfler med et lite skrin med håndskrevet kort og smykke inni. Håper det faller i smak. ← Så heldig Jeg tror det blir bra ja.. det er jo uansett tanken som teller, og det vet hun jo, så jeg tror hun kommer til å bli kjempeglad.. og tøflene var en utrolig søt og koselig og omtenksom gave å gi synes jeg. God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 23. desember 2006 #13 Del Skrevet 23. desember 2006 Hørtes ut som en helt super gave - særlig siden du kjøpte tøflene av en grunn....det var ikke bare fordi du så tøfler i vinduet..men vofdi du tenkte på henne- veldig omtenksomt. Hun blir sikkert glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 23. desember 2006 #14 Del Skrevet 23. desember 2006 Vel, jeg brukte vel heller ikke så mye smykker nå på høsten og vinteren. Ble vel helst når jeg brukte topper og slikt på sommeren. Men etter at jeg fikk smykket av kjæresten min så går jeg med det hver dag :D ← Joda, men liker jeg ikke noe så går jeg ikke med det bare fordi kjærest'n vil! Da ønsker jeg meg heller noe jeg faktisk vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå