mamma til to Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 jeg vet det sikkert er mange med meg, men jeg aner ikke i verden hva jeg skal gi min mann til jul. har kjøpt to små ting som han trenger (toalettmappe; så han slipper å dra med ungenens rosa neste gang han skal på tur i jobbsammenheng , og noe til hundetrengingen han driver med). men jeg trenger liksom en mer hovedgave, om dere forstår... jeg har tenkt på bøker - men han er jo så treg med å lese at det egentlig ikke er noe vits i. også har jeg tenkt på klær - det er en fin ting til han, men han får det til alle juler og bursdager!!! (han kjøper jo ikke noe selv så.... tihi). vel, derfor er jeg nå såååå frustrert over hva jeg kan overasske han med på julaften. hva kjøper dere til mennene deres damer? ca 200-300 kr? tips mottas med stor takknemlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har kjøpt Pondus bok til min kjære. Den må du ikke være glad i å lese for å sluke. Eller et abonnement på et bra hundeblad siden han intresserer seg for det. Kanskje en god bok om temaet. Ting til toalettmappa. God aftershave eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #3 Del Skrevet 15. desember 2006 En lekker bokser som du gjerne vil se ham i Går kjapt da en 200-300 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Musikk, filmer? Parfyme og aftershave funker som regel bra! Klokke og slike ting er jo også en stor gave, men det blir ofte litt dyrere da... Et spill? Jeg har kjøpt sjakk en gang, og det ble veldig godt mottatt Hobby-utstyr funker sikkert dritbra, og det har du jo allerede tenkt på! Da viser du jo bare at du støtter ham i hans interesser på fritiden Er kjempevanskelig, men blir det for "ille" så kan du jo rett og slett kjøpe noe sammen med ham. Bedre at han liker det han får enn at man kjøper noe som blir bytta eller bare liggende ubrukt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Det jeg har kjøpt til mennene i familien i år er: * DVD med serier den enkelte liker, f.eks. "Etaten". * MP3- spiller * Tivoli- radio (de er dyre, drøye tusenlappen, men det er veldig hot i år. Radio i klassisk/retro- design). * Toastjern (he, he, blir vel mer for den spesielt interesserte det, da) Andre år har jeg også kjøpt: * Bøker * Abbonement på blad * Klokke * Sko (slo faktisk veldig an! Så lenge du kjenner størrelsen og han har "normale" føtter, altså ikke veldig smale eller veldig brede, er det faktisk ikke så vanskelig. Og i verste fall kan han jo bytte dem) * Gitar * Sengetøy (har gitt det til menn, men ikke til mannen min) * Mansjettknapper/slipsnål * Gavekort på opplevelser (massasje, et kurs) * Sportsutstyr etter interesse; har kjøpt squashracket og langrennsski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå