Gå til innhold

Små og store skatter...


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Her var det mye fint! :)

Spesielt klærne fra Ti-Mo liker jeg veldig godt Karamba :Nikke:

Nå har jeg nettopp tegna abbonement på Costume og blitt medlem av Costume lounge :sjarmor:

Jeg kjøper jo bladet hver måned uansett, og kan man spare penger så gjør man jo det.

Bestilte abbonementet med et makeupsett fra Yves Saint Laurent.

Også fikk jeg den rosa cardiganen fra Laredoute i dag, den var søt og virket ganske varm så den blir med på juleferie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var julegavene fra H&M motatt og jeg er snaaaaaaart ferdig med julegavene :mrgreen:

Jeg ringte H&M i sted og forhørte meg litt om gift of the day kjolene mine virkelig var med i pakken, for på opplysningene mine stemte ikke beløpet. Men det viser seg at en retursending jeg sendte i forrige uke har blitt trukket av på denne, så da kan jeg sove godt i natt også :ler:

Jeg kjøpte meg to øyenskyggepaletter på H&M i dag. En i blå og turkise nyanser og en i lilla og brune.

Har aldri forsøkt H&M sin sminke, så jeg er litt spent på dem. Rimelige var det hvertfall og fargene utrolig lekkre, så jeg håper de sitter godt og at jeg slipper noen allergiutbrudd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg sette meg ned å se på Ghost whisperer på TVNorge. Skulle gjærne lånt både lommeboka og stylisten til JLH som har hovedrollen, for ikke å snakke om at de har planta en Bourgie lampe fra Kartell midt i butikken hennes. Hvordan kan man ikke like serien da? :ler:

Og jeg er fullstendig klar over at det er en tv-serie der den minste detalj er planlagt og tilrettelagt, men jeg synes det er litt morro å se noen troppe opp på jobben i en hvit, lang, flagrende blondekjole selv om det er en helt vanlig tirsdag jeg da :sjenert:

Endret av ~Alwa~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Jeg ringte H&M i sted og forhørte meg litt om gift of the day kjolene mine virkelig var med i pakken, for på opplysningene mine stemte ikke beløpet. Men det viser seg at en retursending jeg sendte i forrige uke har blitt trukket av på denne, så da kan jeg sove godt i natt også  :ler:

Sånne overraskelser er kjekke å få :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg sette meg ned å se på Ghost whisperer på TVNorge. Skulle gjærne lånt både lommeboka og stylisten til JLH som har hovedrollen, for ikke å snakke om at de har planta en Bourgie lampe fra Kartell midt i butikken hennes. Hvordan kan man ikke like serien da?  :ler:

Og jeg er fullstendig klar over at det er en tv-serie der den minste detalj er planlagt og tilrettelagt, men jeg synes det er litt morro å se noen troppe opp på jobben i en hvit, lang, flagrende blondekjole selv om det er en helt vanlig tirsdag jeg da  :sjenert:

Følger med på Ghost Whisperer jeg også! Må absolutt si meg enig i at JLH har utrolig mange nydelige klær i serien, spesielt kjoler. Synes serien er verdt å se nesten bare pga klærne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også Karamba :ler:

Det er ikke alltid hverken handlinga eller karakterene fenger like mye, men damn den dama kan kle seg asså :ler:

Kjolepakken fra H&M er på vei :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolepakken fra H&M er på vei :hoppe:

Kjolepakken fra H&M er her :smilbla:

Den skal hentes om en liten stund, først skal jeg få meg en time på øyet.

Det lå et Womanblad i postkassa også. Passer supert siden reisen hjem sikkert blir lang nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvad tycks om kjolene da, ~Alwa~?

Utrolig fin Kermit :smilbla:

Men det ble størrelse 36 ja, jeg får ikke 34 igjen i ryggen en gang. Også har skjørtet ligget litt klemt i pakken, så det hang litt rart. Men det skal jeg nok få skikk på ;)

Jeg har fått masse fint i kveld som lå under juletreet, blandt annet Bourgie lampa som jeg fikk av den snille samboeren min. Verdens herligste kjæreste :hjerte:

Så snart kan den krysses av på lista :hoppe:

Vi fikk en del håndklær også, og pynt til leiligheten, jeg fikk noen bøker, skikkelige sælbuvotter, parfyme og en del produkter fra The body shop og litt klær. Gavekort på Indiska fikk vi også, ja jeg husker ikke alt men er strålende fornøyd med kvelden hvertfall. Jeg er heldig som har så mye familie og venner, nesten litt bortskjemt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...