Gå til innhold

Sminkepriser

Eowyn

Mener du at billige merker kan være minst like bra som de dyre merkene?  

1. 1. Mener du at billige merker kan være minst like bra som de dyre merkene?

• Ja minst like gode
      8
    • Nei, ikke i det hele tatt
      17
    • Tja, de duger vel
      18

Anbefalte innlegg

Egentlig gjør man vel ikke det når man tenker på at de dyre merkene holder myyyyyye lenger enn de billige. De billige blir oppbrukt med en gang, og de dyre kan du ha nesten i evigheter.

Tull....Jeg har ihvertfall ikke opplevd at den sminken jeg har kjøpt blir oppbrukt med en gang...Den holder faktisk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Jeg har som nevnt her øyenskygge fra collection 2000 (billig-merke som dere klager over) som jeg bruker ofte/daglig (vel, i perioder bruker jeg den daglig, i perioder har jeg andre farger etter humøret) som jeg har hatt i over ett år! (og i godt over den første halvparten av dette året brukte jeg bare denne)

Forsvinner ikke med en gang nei, den varer faksik så lenge at jeg vet at jeg ikke får tak i samme farge neste gang, for sminketrendene skifter jo mellom hver gang jeg har brukt opp noe sminke (det tar jo tydeligvis minst to år, og det er bare for den lyseste skyggen, den mørkeste kan jeg bruke daglig i nærmere 5 år tipper jeg, utfra hvor lite som er brukt av den nå.) Med mindre jeg mister den hardt i flisegulvet mitt da.... da MÅÅÅ jeg jo kjøpe ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stort sett sånn mellomgreier jeg og..

loreal, nivea boute,lancome osv..

Har noe sminke fra guerlain..solpudder,leppestift og øyenskygge.

Skjønner ikke hvorfor de er så mye bedre enn andre merker..

Har hatt mascara fra ysl et par ganger..men det skjer noe med den..den blir helt rar..

Gikk over til loreal jeg asså, den er perfekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker renseprodukter fra Body Shop; har prøvd mye annet også innimellom, men kommer stadig tilbake til Body Shop.

Øyekrem; også Body Shop

Dagkrem; akkurat nå Nivea Visage All Day Aqua. Varierer litt, men har ikke noen form for problemhud. Dyrere kremer kjøper jeg gjerne på Tax Free hvis ikke det er noe som frister mer.

Øyenbrynsblyant; Brukte Isadora før. Spurte på parfymeriet om de kunne anbefale en, jeg fikk anbefalt Sans Souci. Den er helt grei, men ikke bedre enn Isadora.

Mascara; Har brukt Max Factor og l`oreal de var OK. Har prøvd Lancome - den likte jeg ikke. Bruker nå Kanebo 38 grader - liker den fordi den sitter på øyenvippene hele dagen uten å drysse.

Øyenskygge; Body Shop og Clinique - forsvinner iløpet av dagen begge to. Skal prøve noe nytt neste gang.

Lebestift: Max Factor lip finity sitter hele dagen, men jeg er litt lei av å ha den på. Hydracolor leppebalsam er bra, liker også Christian Dior lebestifter. Ikke fordi de sitter så lenge, men fordi jeg liker konsistensen.

Guerlain solpudder; veldig fornøyd med det.

Litt pudder/krempudder; bruker veldig lite. Kjøpte YSL etter anbefaling i parfymeri før jul- er ikke så fornøyd, hun parfymeridamen anbefalte meg en farge som jeg syntes er for mørk. Det gjemmer jeg til våren. Max Factor 3 in 1 er ok. Kanebo sitt brukte jeg før, kommer nok til å kjøpe det igjen.

Bodyskrubb; Nivea. Roll on; Sterilan. Bodylotion; Vaseline Intensive Care.

Lett blandig av billig og dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...