Gå til innhold

Brukt makt?

Gjest anonym

Har han du er sammen med brukt makt/tatt hardt i deg når han er sint?  

1. 1. Har han du er sammen med brukt makt/tatt hardt i deg når han er sint?

• Ja, en gang
      0
    • Flere ganger
      5
    • Aldri
      33

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer på hvor vanlig det er at mennene våre tar i litt, dasker, eller bruker fysisk makt når han er sint. Jeg mener ikke bare det å slå, men å ta hardt i armen eller rive tak i noe han vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri, aldri, ALDRI!!!!!!

Hadde han gjort noe hadde jeg pakka sakene mine og sagt takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri!

Men en gang veltet han TV`n.... Dæven da var han sint da.

Men aldri tatt hardt i meg (eller barna) jeg ville aldri akseptert det. Aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI! Hadde det skjedd så hadde jeg dratt på flekken. Uansett hvor hardt man slår/dasker er det ikke akseptert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dessverre si JA her, men det hører fortiden til. Folk kan forandre seg bare de får profesjonell hjelp. Det holdt på en stund, helt til jeg ikke tolererte det noe mer og gikk. Det fikk ham til å åpne øynene og til å forstå at han trengte hjelp. Siden har han aldri lagt hånd på meg, ALDRI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den snilleste kjæresten i verden. Er jeg sikker på!

Blir han irritert eller sinna (veldig sjeldent), så pleier han å sette seg for seg selv en stund, foran pc'n eller noe. Også kommer han og gir meg en klem etter en stund, også snakker vi rolig sammen og løser problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ALDRI!

Og jeg har vært i et forhold tidligere hvor det var en ganske vanlig måte å løse konflikter på, så jeg har fullstendig nulltoleranse der.

Vi kan skrike og hyle, og smelle med dører og alt annet morsomt - men hverandre - nope.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei aldri. det hender det går hardt utover tastauret, men han plukker opp bokstavene etterpå og setter det på plass, ellers så smeller det i en dør innimellom, men stort set så kommer det verbalt, og det er ikke alltid til meg en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Nei HAN har ikke gjort det, men jeg har fått grei beskjed om at klapper jeg til han, er det en viss mulighet for at jeg får meg en i retur.

Og det syns jeg igrunn er helt greit. Da har jeg bedt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Hadde han gjort det, hadde jeg ikke tvert pakket snippsekken og reist. Jeg hadde slått igjen først, og ikke bare et dask da, altså. Jeg hadde slått ham helseløs før jeg reiste.... :lol:

Lillian - sint som ei fele

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, aldri. Og hadde han gjort det så ville jeg sparka han så hardt mellom beina atte...Og selvsagt dumpa ham. Og kanskje slengt litt dritt om ham. For fysisk vold- det hører ikke hjemme i et skikkelig forhold uansett hvem som utfører den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI.....og hadde ikke akseptert det en eneste gang....!!!!! :evil:

Men veldig sint på meg har han vært.....selv om det skjer (heldigvis) veldig sjelden.....kun i form av kjeft.....(men det går begge veier)... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bodde sammen med en for noen år tilbake som både brukte psykis og fysisk vold. En psykopat rett og slett, som kontrollerte meg fullstendig og kom med trusler da jeg sa jeg gjorde det slutt. Heldigvis traff jeg en god venn på en ferietur som fikk meg til å åpne øynene. Gjorde det slutt over telefon da jeg kom hjem, turde ikke møte han face 2 face for å si det fordi jeg var redd for å få skikkelig bank. Men nå bor jeg sammen med verdens snilleste gutt som ALDRI kommer til å gjøre noe sånt mot meg. Så nå er jeg veldig lykkelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI!!!

Han kunne bare prøve seg....

DA hadde JEG :kjempesinna: og aldri sett på ham mer noengang!

(Og dørene er det jeg som smeller med her i huset... :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...