Gå til innhold

savner så inderlig en av og til...

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

... og man velger selv om man ønsker å se på glasset som halv-tomt eller halv-fullt, jeg velger stort sett halv-fullt, som Alive her. ;)

Ja, en positiv innstilling gjør en mye mer attraktiv. Samtidig er det ofte vissheten om at ting ikke er som det skal, som gir en et spark i rumpa til å gjøre noe. Det beste er kanskje å ha i bakhodet at glasset er halvtomt, men utad gi uttrykk for at det er halvfullt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en positiv innstilling gjør en mye mer attraktiv.  Samtidig er det ofte vissheten om at ting ikke er som det skal, som gir en et spark i rumpa til å gjøre noe.  Det beste er kanskje å ha i bakhodet at glasset er halvtomt, men utad gi uttrykk for at det er halvfullt?

det går an å være positiv til det man ønsker seg selv om man er negativ til at man ikke har det. ;)

så å savne noe man ikke har, gjør at en jobber litt ekstra for det en vil ha, er en derimot negativt innstilt til det en savner, så kommer en jo ingen vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klippe? Jeg har ingen tro på at en partner er den som skal gjøre deg trygg og være som en klippe for deg, for slik fungerter det faktisk ikke. Du må være din egen klippe. Hvis en har så voldsomt behov for trygghet og stabilitet, hadde jeg ville kjøpt meg en hund istedet. ;)

Jeg har selv partner, men han er på ingen måte min klippe. Hjelpe meg!, om jeg hadde tenkt slik hadde jeg følt meg fortapt . Vi støtter hverandre, men jeg er heldigvis min egen klippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, vi har jo alle forskjellige ønsker, jeg for min del kan fint KLARE meg selv, men det hadde vært inderlig godt å ha noen der, at andre ikke ser det samme behovet er jo helt greit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...