Gå til innhold

Treningsvennine over internett

marihønaa

Anbefalte innlegg

Hei! jeg er lei av at jeg ikke greier og gidder å dra meg opp av sofan for å trene, skulle trene i dag starta med å varme opp ute(jogge) da fant jeg ut at jeg var enda dårligere form enn det jeg trudde. Da jeg skulle starte med styrke øvelser inne gikk det heller dårlig og jeg endte her. ja det jeg tenkte var at om jeg hadde noen forplitelser til andre er det letter eks, skal nå et mål til da og da, og noen øvelser som må gjøres. Er det noen som kunne tenke seg og teste ut det? Håper noen svarer!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hemm ingen som svarer..

Er det noen som har lyst til å være med å ha som mål å løpe 5 km i løpet av en månede eller noe slikt? Ingen som har et mål de virkelig vil nå, men syns det er vanskelig å nå alene. Si hva det er og jeg er med!Om det ikke er alt for villt;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Marihønaa

Jeg trener en del, og er mer i en tråd her som kalles TTHV-tråden. Veldig okei tråd, og du kan være med der hvis du har lyst til det. Vet ikke om det er så mange der som jogger, jeg gjør ihvertfall ikke det. Jeg driver med spinning for det meste, men er også litt innom squash, svømming, styrketrening og yoga (ja, yoga er faktisk ikke så dumt). Går mye turer med hunden, og er generelt opptatt av å holde meg i aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...