katta23 Skrevet 13. desember 2006 #1 Del Skrevet 13. desember 2006 Ville dere jenter valgt å satse på en fyr som vil ha et forhold, men som; - Er litt barnslig, på den måten at han er gutteaktig i 30-årene? - Kjenner en kriminell (han sier han ikke omgås denne kriminelle mer enn et par ganger i året)? - Har eksperimentert veldig mye seksuelt, og ikke går av veien for trekant med flere (som han vet jeg ikke liker)? - Synes det er greit å flørte med andre i et forhold? Jeg selv synes ikke han virker som en å satse på, er redd han er en utro type.. Men er jo mulig jeg er paranoid.. Hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 13. desember 2006 #2 Del Skrevet 13. desember 2006 jeg hadde ikke turt, men så går jeg for safe gutter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 13. desember 2006 #3 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg personlig ville antakelig ikke satset på ham. At han er litt gutteaktig er ikke nødvendigvis noe problem, noe annet med det at han ikke går av veien for å gjøre ting du ikke liker, og synes det er greit å flørte med andre når han er i et forhold. Nå vet ikke jeg hva denne kriminelle vennen har gjort, men hvis det er noe alvorlig og du er redd for at han kan bli trukket inn i noe, så er jo det en moment du må ta i betraktning. Jeg tror ikke du er paranoid i dette tilfellet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 13. desember 2006 #4 Del Skrevet 13. desember 2006 At han har kriminelle venner spiller da ingen rolle! De aller fleste kjenner vel en som er kriminell.. Barnslighet ellereksperimentell i senga gjør da ingenting det heller om han respekterer dine grenser. Flørtingen kan dog bli et problem, men om dere snakker sammen om det, hvor grensene går for deg, så burde det vel være ok? Ellers får du føle på den berømte magefølelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 13. desember 2006 StoreSky, jeg har fortalt ham hvor grensene går for hva jeg godtar og ikke i et forhold, men det brydde han seg ikke noe særlig om. Han mente at det burde være lov til å flørte, det skulle ikke gjøre noe.. Derfor ser jeg på ham som en mulig person til å være utro. Denne kriminelle vennen hans har gitt en slektning av meg juling inkludert ramponert bilen til denne slektningen, i tillegg til innbrudd på flere steder i området jeg bor i. Den kriminelle fyren er en man ikke bør bli kjent med, han kunne banket noen helseløs om han havnet i den "rette" situasjonen.. Selv sier han jeg flørter med at han synes den kriminelle personen er litt spesiell, og han ser tydelig at han ikke er helt god i topplokket. Men hvorfor omgås de da? Er litt skeptisk der. Ei venninne av meg er søstra til han som ble banket opp, hun mente jeg skulle holde meg langt unna ham. Jeg er nok også ei jente som satser på safe gutter, trengte bare noen synspunkter om han er verdt å bli kjent med. Men nå når jeg vurderer punktene om igjen, tror jeg at jeg takker nei til ham. Ville vel egentli satse fordi jeg ikke finner noen annen som er interessert. Men kanskje i dette tilfellet er det best å være alene likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 13. desember 2006 #6 Del Skrevet 13. desember 2006 Nei. Jeg hadde aldri i livet satset på en slik mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. desember 2006 #7 Del Skrevet 13. desember 2006 Han hadde ikke vært noe for meg, men ser ikke problemet med at han kjenner en kriminell. Hvem gjør ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. desember 2006 #8 Del Skrevet 13. desember 2006 Denne kriminelle vennen hans har gitt en slektning av meg juling inkludert ramponert bilen til denne slektningen, i tillegg til innbrudd på flere steder i området jeg bor i. Den kriminelle fyren er en man ikke bør bli kjent med, han kunne banket noen helseløs om han havnet i den "rette" situasjonen.. Selv sier han jeg flørter med at han synes den kriminelle personen er litt spesiell, og han ser tydelig at han ikke er helt god i topplokket. Men hvorfor omgås de da? Er litt skeptisk der. Ei venninne av meg er søstra til han som ble banket opp, hun mente jeg skulle holde meg langt unna ham. ← Da holder du deg langt unna han kriminelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 14. desember 2006 #9 Del Skrevet 14. desember 2006 Han hadde ikke vært noe for meg i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrBrightside Skrevet 18. desember 2006 #10 Del Skrevet 18. desember 2006 utrolig at du i det hele tatt trenger å spørre andre om råd om det her... Er det rart jenter hele tiden klager på dårlige forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 18. desember 2006 #11 Del Skrevet 18. desember 2006 Sidan du i utgangspunktet ikkje trur han er noko å satse på så ikkje bry deg meir med han. Bortkasta tid. Finn heller nokon du ikkje er usikker på. Kva ein eller annan seier på KG har vel uansett ikkje så stor verdi...det er du som kjenner situasjonen og som skal leve ditt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 19. desember 2006 Har allerede sagt ifra til ham. Etter det sa han bare at vi kunne være venner og se hvordan ting utviklet seg. Mannfolk altså.. noen tar bare ikke et hint Uansett, jeg gidder ikke bruke mer energi på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2006 #13 Del Skrevet 19. desember 2006 Ville dere jenter valgt å satse på en fyr som vil ha et forhold, men som; - Er litt barnslig, på den måten at han er gutteaktig i 30-årene? - Kjenner en kriminell (han sier han ikke omgås denne kriminelle mer enn et par ganger i året)? - Har eksperimentert veldig mye seksuelt, og ikke går av veien for trekant med flere (som han vet jeg ikke liker)? - Synes det er greit å flørte med andre i et forhold? Jeg selv synes ikke han virker som en å satse på, er redd han er en utro type.. Men er jo mulig jeg er paranoid.. Hva sier dere? ← Det hadde fått meg til å snu. Stol på magefølelsen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå