Gjesten29 Skrevet 22. januar 2007 #41 Skrevet 22. januar 2007 Ja til mennesker som ikke bare ser ett pent smil og en fin kropp Hilsen dame som liker fyren i kassa på Rimi
AlmaCity Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #42 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kom aldri i gang med den nettsjekkingen min jeg...Drøya i det lengste, siden jeg i grunn hadde det greit. Men så dukket "mr.perfect" opp in real life, så nå er i allefall nettet nedprioritert en stund I`m in luuuuv! Hurra!
Gustenpus Skrevet 23. januar 2007 #43 Skrevet 23. januar 2007 Hilsen klippesolid far til to, med iq på 140 ← Hehe, jeg fikk akkurat flashback til en dokumentar om Mensa, hvor vi fikk være med en gjenge høy-IQ mennesker på Mensa-hyttetur Det var en broket forsamling, for å si det mildt ...
Gustenpus Skrevet 23. januar 2007 #44 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kom aldri i gang med den nettsjekkingen min jeg...Drøya i det lengste, siden jeg i grunn hadde det greit. Men så dukket "mr.perfect" opp in real life, så nå er i allefall nettet nedprioritert en stund I`m in luuuuv! Hurra! ← Grattis! Da er det sikkert ikke fullt så kjedelig å se hvilken retning tråden din har tatt ...
Gjest Reisende John Skrevet 23. januar 2007 #45 Skrevet 23. januar 2007 (endret) 1111111111 Endret 20. april 2007 av Reisende John
Gjest Gjest 1 Skrevet 23. januar 2007 #46 Skrevet 23. januar 2007 Ja til mennesker som ikke bare ser ett pent smil og en fin kropp Hilsen dame som liker fyren i kassa på Rimi ← Har ikke de som sitter i kassen på Rimi et pent smil og en flott kropp?
la Flaca Skrevet 1. februar 2007 #47 Skrevet 1. februar 2007 Jeg kom aldri i gang med den nettsjekkingen min jeg...Drøya i det lengste, siden jeg i grunn hadde det greit. Men så dukket "mr.perfect" opp in real life, så nå er i allefall nettet nedprioritert en stund I`m in luuuuv! Hurra! ← GRATULERER!
Gjest Don Giovanni Skrevet 2. februar 2007 #48 Skrevet 2. februar 2007 Hurra for det! ← Ja la oss håpe det. Min påstand er at nyheten er først og fremst god for jenter i 20-årsalderen
Gjest vsn Skrevet 9. februar 2007 #49 Skrevet 9. februar 2007 Er Reisende John og Far til 2 samme person? :klø:
CoolDuckie Skrevet 9. februar 2007 #50 Skrevet 9. februar 2007 Er Reisende John og Far til 2 samme person? :klø: ← Hvorfor tror du det? Såvidt jeg kan se skriver Reisende John vesentlig bedre enn Far til 2. CoolDuckie
Gjest vsn Skrevet 9. februar 2007 #51 Skrevet 9. februar 2007 Hvorfor tror du det? Såvidt jeg kan se skriver Reisende John vesentlig bedre enn Far til 2. CoolDuckie ← Kanskje han skriver litt annerledes for og ikke bli gjenkjent?!
Gjest svein erik 22 Skrevet 25. oktober 2007 #52 Skrevet 25. oktober 2007 nja er skepisk selv men meldte meg på nettdate nå og fått utrolig mye respons egentlit til å vere helge pappa tilogmed trude det skulle vere verrre men tok feil der
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. oktober 2007 #53 Skrevet 25. oktober 2007 Huff reisende John gir meg frysninger og det er ikke av det gode slaget for å si det sånn Er ikke akkurat det at han har seg elskerinner som utgjør det. Men det at han skryter sånn, og samtidig presenterer seg selv som drømmemannen for kvinner! Nei takke meg til de som er naturlige og ikke prøver å skape seg hos kvinner for å vinne gunst!
Gjest Jo Skrevet 11. august 2008 #54 Skrevet 11. august 2008 Jeg er glad og singel! Har ikke opplevd noen desperasjon etter å sjekke opp noen eller å gå inn i et forhold. Alikevel føler jeg at jeg godt kan begynne å sondere terrenget litt igjen...Se hva som finnes der ute Uff, kanskje jeg bare blir skuffa, hehe. Uansett, den som intet våger intet vinner heter det jo, så da så. Jeg er ikke spesielt glad i sjekking på byen, man er full, overmodig og selvsikker. Man kan være heldig og finne en trivelig type der, men erfaringer viser til det motsatte for min del. Jeg er svært opptatt av indre verdier, hans må passe til mine og vice versa. Så tenkte jeg litt på nett-dating...Det er jo blitt en stadig mer akseptert greie... Aner ikke hvilken jeg skal velge, noen som har noen erfaringer der? E-kontakt.no er absolutt å anbefale! Jeg traff kjæresten min der og det er en veldig ryddig og grei side.
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 11. januar 2010 #55 Skrevet 11. januar 2010 Nettdating er bra! Eg møtte kjæresten min på den måten. Eg anbefaler deg å prøva Møteplassen: http://www.moteplassen.com Lykke til med nettdatinga. 2 andre bra datingportlaer er den nylanserte datingtjenesten www.nettdating.no og www.kristendate.no som er for dere som søker en kristen kjæreste eller venn.
Gjest Gjest_Martine_* Skrevet 11. januar 2010 #56 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er glad og singel! Har ikke opplevd noen desperasjon etter å sjekke opp noen eller å gå inn i et forhold. Alikevel føler jeg at jeg godt kan begynne å sondere terrenget litt igjen...Se hva som finnes der ute Uff, kanskje jeg bare blir skuffa, hehe. Uansett, den som intet våger intet vinner heter det jo, så da så. Jeg er ikke spesielt glad i sjekking på byen, man er full, overmodig og selvsikker. Man kan være heldig og finne en trivelig type der, men erfaringer viser til det motsatte for min del. Jeg er svært opptatt av indre verdier, hans må passe til mine og vice versa. Så tenkte jeg litt på nett-dating...Det er jo blitt en stadig mer akseptert greie... Aner ikke hvilken jeg skal velge, noen som har noen erfaringer der? www.nettdating.no er en nylansert og gratis datingtjeneste for alle som registrerer seg nå. For de som søker en kristen venn eller kjæreste bør du sjekke ut www.kristendate.no som også er helt gratis for øyeblikket
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #57 Skrevet 14. desember 2010 www.heymyfriends.com er et gratis sted for nettdating
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå