anine Skrevet 11. februar 2003 #41 Del Skrevet 11. februar 2003 Hm... Denne tråden skulle liksom handle om pudder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. februar 2003 #42 Del Skrevet 11. februar 2003 Hm... Denne tråden skulle liksom handle om pudder Tråden handler også om kvalitet. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. februar 2003 #43 Del Skrevet 11. februar 2003 Kjære Mariella! Kan anbefale deg min favoritt som er Guirlains pudderkuler i hvitt, blått, rosa, lilla, mintgrønt & gull. Høres perverst ut, men til sammen blir det et veldig naturlig resultat. Resultatet blir matt og fint og varer lenge både med og uten foundation under (F.eks. om sommeren når du bare vil matte ned litt og kanskje er litt rød og varm i ansiktet). Husker jeg ikke feil koster det ca. 350 kroner, men det holder seg godt siden det er "tørrvare" og varer en liten evighet. Cliniques transparente løspudder er også bra, men jeg synes dette gir et mer "pudret" utseende, så dette bruker jeg mest når jeg skal ut på kveldstid. Såkalte billigmerker har jeg faktisk aldri forsøkt siden alle jeg har sett til nå har vært alt for mørke for min lyse hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. februar 2003 #44 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvis Mariella skal ha ett pudder til å dempe blankheten bør hun nok velge ett kompaktpudder fremfor pudderkuler eller løspudder. De er best egnet til bruk på hele ansiktet og over foundation for å fiksere make-upen. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. februar 2003 #45 Del Skrevet 11. februar 2003 Har da faktisk prøvd dyr sminke Milla, jeg har noen venninder som likner deg! Jeg synes ikke forskjellen er stor nok til at jeg ønsker å bruke pengene på det, rett og slett fordi jeg er fornøyd med resultatet i rimeligere sminke, og derfor heller bruker de resterende 300,- på noen annet! That simpel! (har også vært til fargeanalyse og sminking på hudpleiesalonger, sett hva "kvalitet og kunnskap" kan gjør som jeg og min sminke ikke kan gjøre, og jeg velger faktisk fremdeles meg selv og min sminke, rett og slett fordi jeg ikke synes forskjellen er nevneverdig! og min kjenskap til min hud og hva den trenger ihvertfall SER bedre ut, en ved sminking hos hudpleiesalong med dyr sminke. ) Bruker nå til daglig mer og mer av Body shops sminke, også pudderet for øyeblikket, dette koster såvidt over hundrelappen, og jeg er meget fornøyd SAMT sparer rundt trehundre kroner bare på pudderet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. februar 2003 #46 Del Skrevet 11. februar 2003 Hadde ikke klart meg uten Kanebo pudderet mitt som jeg forøvrig kjøper hos Cubus, de har faktisk ikke bare billigmerker der... Karl Johan butikken har et av de fineste parfymeriene i Oslo, synes jeg hvertfall. (og nei, jeg jobber ikke i Cubus) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. februar 2003 #47 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvis pudderet bare skal brukes i deler av ansiktet, er jeg enig med Milla i at et kompaktpudder er best. Selv synes jeg imidlertid at det er lettest å få et pent resultat dersom hele ansiktet er sminket på samme måte (Unntak; evt. concealer på spesielle "problemer"). Spesielt gjelder dette om vinteren når huden er blek og lyset er "kaldt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. februar 2003 #48 Del Skrevet 11. februar 2003 Hadde ikke klart meg uten Kanebo pudderet mitt som jeg forøvrig kjøper hos Cubus, de har faktisk ikke bare billigmerker der... Karl Johan butikken har et av de fineste parfymeriene i Oslo, synes jeg hvertfall. (og nei, jeg jobber ikke i Cubus) Cubus har tatt inn endel parfymeri-merker etterhvert ja. Kanebo er ett supert pudder og lett å legge. Svampen som følger med i etuiet et også meget meget god. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. februar 2003 #49 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvis pudderet bare skal brukes i deler av ansiktet, er jeg enig med Milla i at et kompaktpudder er best. Selv synes jeg imidlertid at det er lettest å få et pent resultat dersom hele ansiktet er sminket på samme måte (Unntak; evt. concealer på spesielle "problemer"). Spesielt gjelder dette om vinteren når huden er blek og lyset er "kaldt". Enig! Men skal hun bare dempe litt på t-sonen så bør hun kjøpe kompakt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 12. februar 2003 #50 Del Skrevet 12. februar 2003 Vel, min erfaring med folk som bruker billig-merker er at de rett og slett tror at de ser helt fine ut, mens sannheten er en helt annen. Derfor synes jeg ikke at man skal gi nybegynnere med make-up inntrykk av at billigmerker er like gode som de bedre merkene, for det er ikke sant. Alle vil jo se godt ut ikke sant? Milla Har du kanskje sett ALLE som bruker billigmerker? Og da juger vel kanskje folk for meg når de sier at jeg har så fin hud, og lurer på hvilken sminke jeg bruker fordi de vil prøve den samme??Ikke for å skryte av meg selv, men jeg prøver bare å få det frem at det du sier er viss vass som du sier...Jeg tror ikke bare det ser fint ut, jeg vet at det ser fint ut!!! Jeg tipser mange om de merkene jeg bruker, og de har ikke klaget etter at de kjøpte det... Er det virkelig bare du som har rett her, bare fordi du har litt kunnskaper om make up? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå