Gå til innhold

Pudder

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Mariella

Ettersom jeg har en nokså blank overflate i T-sonen, vil jeg gjerne

benytte meg av et pudder som matter og gir huden et naturlig utseende.

Noen som kan anbefale et pudder til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Chanels Poudre Universelle Compacte matter ned og gjør huden jevn og naturlig- min personlige favoritt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også prøve "stay matte" fra Rimmel, den er veldig bra. Har samme problemet som deg, men den hjalp godt.

De har også ganske rimelig pudder i collection 2000 serien, som de fører ihvertfall på kappahl. Den får du kjøpt til en rimelig penge, og den synes jeg er veldig bra.

Lykke til! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

*host* Rimmel og Collection 2000 *host hark*

Pudder i 50 kroners klassen er ikke noe jeg vil anbefale hvis du bryr deg om huden din.

Host host......

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla, ikke for å lage en teit diskusjon om dette, :roll: men selv om det ligger i den prisklassen, så behøver det ikke å være dårlig pudder bare fordi det ikke var den typen du anbefalte! Jeg bruker de typene selv, og mange av venninnene mine bruker dem og guess what, alle er veldig fornøyde!!! Huden har holdt seg akkurat like fin som før jeg begynte å bruke dem, den har verken blitt tørrere eller fetere. Og vips der sparte jeg masse penger!!!!Den gjør jobben sin den. Og du har vel neppe prøvd den, så jeg anbefaler deg å prøve den før du sier noe.

Hilsen meg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nebraska

Selv om et pudder er drittbillig er det like bra som de 400 kroners pudrene fra Chanel! Alt pudder er det samme, det fins ingen forskjell i pudder! Så liker du prisen på collection 2000 pudrene kjøp dem. Kanskje finner du enda billigere pudder hos Nille. Selv børster jeg talkum på huden min med en stor myk kost som jeg kjøpte hos Nille. Talkum er faktisk mye billigere og drøyere enn pudder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Nebraska! Er helt enig med deg. Hvorfor gjøre det dyrest mulig når man kan få like bra resultat av billigere merker?!? Men noen må jo skryte av sine dyre merker :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morro å tenke på alle pengene disse "fruene" bruker på produkter som visstnok skal være sååååå bra siden de er sååååå dyre, så kunne de fått like gode produkter på Cubus til en 3. del av prisen :ler:

Ja ja, hver sin hobby :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant Thea :ler: Der tråkker de virkelig i salaten:) Jeg ble visst kåret til den ukronede dronningen over billigmerker av Milla, jaja sier nå bare jeg. Føler meg ikke akkurat dum fordi jeg kjøper de billige merkene. Føler meg faktisk ganske lur! Penger sparer man, og produktene fungerer bare bra de! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke dyre merker for å skryte over at jeg gjør det! Jeg har noen merker som er billigere også, men jeg synes ikke de holder så lenge. Dessuten reagerer jeg fort på ting, og jeg reagerer oftere på såkalte billigmerker en merker som koster litt mer.

Det får være opp til hver enkelt hvor mye penger man vil bruke, men jeg vil heller bruke litt mer penger og unngå blemmer i ansiktet. Mitt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Penger sparer man' date=' og produktene fungerer bare bra de! :wink:[/quote']

Billig-sminke er ikke bra for huden, det vet de fleste som har satt seg litt inn i hva som er rett og galt innenfor hudpleie. Bllig sminke er av dårlig kvalitet og er vanskelig å legge pent.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg bruker ikke dyre merker for å skryte over at jeg gjør det!

Det gjør ikke jeg heller, men jeg skjønner at det er misunnelse ute å går her.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg vil anbefale Total Finish fra Kanebo. Den synes jeg er veldig bra. :)

Brukte Kanebo før- meget godt det også og UV beskyttelse har det også.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Gentle light Powder fra Clinique. Det var ganske dyrt, men drøyt i bruk og jeg er veldig fornøyd.

Men jeg forstår godt de som velger billigere merker. Det er ikke alltid prisen står i stil med kvaliteten uansett...

og Milla: Misunnelighet??

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er så misunnelig på pudderet ditt! Tror du vi er så barnslige at vi tenker sånn? Det finnes faktisk mennesker som ikke vil bruke alle pengene sine på dyre jålesaker. så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg har brukt kanebo sitt pudder i flere år, og er superfornøyd! Brukte billigere merker før da jeg hadde dårligere råd, men etter å ha prøvd kanebo sitt bytter jeg nok aldri tilbake..For meg er det også viktig å ha et pudder med uv beskyttelse og ikke minst som glir lett inn i huden og ikke legger seg som en hinne utenpå.

Har forresten en venninne med såkalt problemhud, som lett reagerer på div. merker. Hun er ihvertfall en av de som har erfart at dersom man spanderer litt mer på pudderet så vil resultatet bli veldig bra og huden betraktelig mindre irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musemor

Jeg bruker ikke de billigste merkene på huden simelthen fordi jeg ikke tåler parfymerte produkter i ansiktet (får kviser).

Har noen et forslag til et pudder til denne hudtypen? Jeg har brukt et "alt -i-ett"-pudder fra The Body Shop og vært fornøyd med det, men nå har jeg flyttet og det er ingen The Body Shop her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rart jeg Milla, at jeg aldri har fått de problemene du prater om...Huden min har ikke forandret seg det spor siden jeg begynte å bruke både Rimmel og Collection 2000. Og når venninnene mine som også bruker de skryter av hvor gode de er og at de kan måle seg med de dyre merkene, så tror jeg ikke de juger. Så det du sier Milla, er bare en myte,foreslår bare at du prøver disse merkene selv. Hvis de flaker på huden din, er det vel huden din som er dårlig da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hvis de flaker på huden din' date=' er det vel huden din som er dårlig da :wink: [/color']

Det er tydelig at du har ekstremt lite kunnskap om dette når du ikke skjønner at det er pudderet som har dårlig kvalitet og som gjør at det flaker, ikke huden. Og at du ikke skjønner at ett pudder til 29,90 ikke har de samme egenskapene som ett til 375 kroner.

Gå på Vita og bruk billigsminken din- men pent er det ikke og det er heller ikke bra for huden.

Jeg gidder ikke diskutere dette temaet med fjortiser.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...