Gå til innhold

Mange spørsmål

super

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har flere spørsmål, og håper dere vil hjelpe meg- Først, en liten presentasjon av meg selv. Jeg er en jente i midten av tenårene som sliter med en kombinasjons hud, den er både fet, uren og tørr. For tiden er den ok, men pga av tørr luft og fyring, reagerer jeg på forskjellig kremer.

Jeg har prøvd forskjellige merker, bl.a. Biotherm, men også billigere.

1. Jeg har for tiden hele 3-step skin care serien "Biopur" fra Biotherm. Liker konsistensen og den funker bra i fuktigere tider, men nå reagerer og flasser jeg etter å ha brukt kremen. Det samme gjelder "Acnopur". Har fått en krem, Skinoren, fra legen (fåes apoteket med resept). Den skal kun brukes på kviser, og funker bra, men jeg trenger i tillegg en fuktighetskrem. Jeg renser huden med Neutrogena-såpe, og den funker fint. (Har fått den anbefalt av hudlege!!) Vet noen om en bra fuktighetskrem som ikke er for sterk, men som heller ikke er beregnet for sensitiv hud. Jeg er ikke interessert i hudpleiesalongprodukter à la Dermalogica, hvis ikke de er overbra/supre. Apotek/parfymeri-kremer er mer min stil. Har også brukt kremen fra "Simple", og etter at den ble utvannet med vann var den bra, men vet ikke om den er bra nok i disse kalde tider. Hva med Dr. Hauschka's Moisturizing Day Cream? Er den bra? Hjelp meg.. vær så snill. Skal også spørre på apotek, i og med at de vet mye om Skinoren-kremen.

2. Jeg sliter også med kviser OG nupper på bryst og øverste del av rygg. Jeg skrubber meg 1-2 ganger i uka med "Exfotonic" fra L'orèal, og elsker den, men den virker ikke mot kvisene. Dette er et skjemmende problem, bl.a. når jeg skal i svømmehallen. Vet noen om bra produkter? Hva er anbefalt hudpleie? Hjelp!

Kommer med flere sprm. senere..

Takk på forhånd.

-SUPER :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...