Gå til innhold

hvor handler dere julegaver på nett?

tenker

Anbefalte innlegg

Siden jeg har latterlig mange å kjøpe til, og dårlig tid, har jeg tenkt å bestille litt på nett.

1. Er det fortsatt tid? Altså, vil det komme fram i tide?

2. Er det noen som har linker til rimelig og bra sider for

- Elektronikk

- Bøker, DVD

- Kosmetikk

- Eventuelle andre "gullkorn" av noen sider, som dere har handlet mye på?

I så fall, tuuusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte en bok fra Ark 26. november. Den har ikke kommet ennå..... (En bok de hadde inne og alt mulig.)

Også bestilte jeg en bok fra Norli 27. november eller noe sånt, den kom for et par dager siden. Jeg tar ikke sjansen på å bestille mer julegaver fra Internett før jul nå.

Jo, forresten, skal kjøpe noen kyllinger, det må jeg huske på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg elsker å handle gaver på nettet, raskt og enkelt og ganske så stressfritt :)

De nettbutikkene jeg bruker mest er:

www.cdon.com (cder, filmer, tv-spill), billig, rask levering, aldri hatt noe problemer.

www.bokklubben.no (men man må være medlem i en av bokklubbene) Her er det også rask levering, ingen porto

www.komplett.no (alt av elektronikk, kameraer, minnekort, div PC-ting osv)

www.laredoute.no (her handler jeg klær og sko, mye fint, både billig og dyrt. Litt lang leveringstid noen ganger, men alltid vært fornøyd med varene derfra)

Ellers så handler jeg fra noen utenlandske også, men det er mest når det er noe jeg ikke finner i de norske butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker:

www.amazon.com

www.mao.no

www.play.com

DVD og cd`er:

www.play.com

www.cdon.com

www.platekompaniet.no (Rask levering)

Elektronikk:

www.pcutstyr.no

www.play.com

www.elkjop.no

Kosmetikk:

www.strawberrynet.com (bra!)

www.lookfantastic.com

Klær & accessories:

www.chic.no (rask levering)

www.sparkjop.no

www.smartgirl.no (rask levering)

www.smartguy.no (")

De norske nettsidene rekker du nok fint å bestille fra nå, men du bør nok være rask på de utelandske. play.com er genial

Endret av Bare Bea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Platekompaniet er supre på film og musikk! Extrafilm leverer bilder raskt og billig. For en spesiell gave til en kjær kvinne (kone, mamma, svigermor, bestemor, søster, venninne..) anbefales Wishpearl, tror det er www.wishpearl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en stor fan av www.tetid.no. Har handlet forskjellige teer til familien der. De har blant annet noen kule kunst-teer som spretter fram som en blomst i glasset når du heller vann på. De har gratis innpakking av gaver ut året står det på nettsiden. Har handlet gaver til familien min der og venner som bor rundt i Norge. Ganske behagelig å bare sitte foran skjermen å fikse all juleshoppingen. Tar meg heller en rolig tur på kafè senere for å se resten av byens befolkning stresse rundt med store handleposer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tetid var kjempefin! :tommelsmil:

Ja, det synes jeg også!

Sendte dem en e-post for å høre om det var for sent å bestille der nå, og det var det ikke, så da får sambo noen gode teer i julestrømpa si :)

Her er svaret jeg fikk, om andre også er interessert:

Vi følger posten sine innleveringsfrister for utsendelser før jul.

For små bestillinger som sendes som vanlig brevpost er fristen 21. desember klokken 13.00.

For større bestillinger som sendes som pakke er bestillingsfrist 20. desember klokken 13.00 for postnummer 0000 - 7999.

20 desember kl 13.00 for postnummer 8000 - 8999.

For postnummer 9000 - 9999 er desverre for sent hvis du ønsker at varene skal nå fram til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så nære før jul kan abonnement på et blad være en idè! Da får man tilsendt gavekort på mail og slipper dermed å vente på å få varen i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ark har vistnok hatt noen problemer med bestillingssysemet sitt. Jeg bestilte noen bøker og de kom "aldri" dvs.. de gikk over 1 uke---så jeg sendte en mail til de. Der forklarte de problemet. Da fikk jeg de første bøkene etter to dager.. de neste to etter en uke (de var tomme på lageret først) venter på en bok til, men denne hadde de litt problemer med pga av levandøren.. men har blitt lovet den i løpet av uka.

Forrige gang jeg bestile en bok fra ark så hadde jeg den dagen etter

Norli holder jeg meg langt unna. Bestilte noen bøker derifra under mamutsalget.. men disse kom aldri. Sendte da en mail til de og fikk svar tilbake at de hadde fått bøkene mine i retur da adressen var ukjent... ikke at jeg trur noe på det akkruatt.. får jo all annen post.. Kunne godt få bøkene nå.. men da til full pris,., og dessuten var det ikke alt de hadde inne lenger og vist ikke når kom inn igjen,,,

Handler ikke der mer akkruatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint de hadde på alveslottet! Har sett på noen fine dukker til snuppa, men klarer ikke å bestemme meg, de var så fine alle.

Platekompaniet er kjappe ja; jeg bestilte på onsdag og fikk pakken på lørdag. Veeldig behagelig shopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint de hadde på alveslottet! Har sett på noen fine dukker til snuppa, men klarer ikke å bestemme meg, de var så fine alle.

ikke så ille kjapt heller, bestilte på lørdag, fikk mail i dag om at varene var levert på posten. Så da blir det opp til postvesenet hvor lang tid det tar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå så nære før jul kan abonnement på et blad være en idè! Da får man tilsendt gavekort på mail og slipper dermed å vente på å få varen i posten.

Har akkurat bestilt et abonnement i julegave hos bladkiosken.no - her kan man bestille gaveabonnement på rundt 20 forskjellige blader. Kjempekjekt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...