Gå til innhold

Løve - Tyr


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinnlig Løve og han er mannlig Tyr. Dette forholdet har ikke bare vært en dans på roser. Vi diskuterer masse og han er den som er den mest rolige og fornuftige av oss.

Noen andre her som er det? som par? Lest at astrologisk sett passer vi ikke sammen. Og ofte syns jeg at han ikke forstår meg så godt som jeg ønsker... :-? Tror dere det stemmer det som står i astrologien ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-En kvinnelig Løve har mye ild i seg - og må ha en partner som tåler hennes ild! -Tyrer har ofte beina trygt plantet på bakken - de er jo jordtegn- og takler ting på en annen måte enn Løver........

Det er så mange aspekter som spiller inn - hvis du vil gå litt dypere inn i dette, så få stilt begges horoskoper........! Da kan du bl.a finne ut hva du søker hos en partner ved å se på hvilket stjernetegn du har i det 7.hus.....hvis dette er et jord-tegn, ja, så er du et godt stykke på vei!

Hvis Tyren din har et ild-tegn der - betyr det at han søker en partner med ild, og da burde dere ha et godt utgangspunkt....... men husk at det er flere aspekter her........astrologi er ganske komplisert når man begynner å sette seg inn i det....... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Faktisk sendte jeg inn våre fødselsdatoer om mitt klokkeslett til en astrolog, eller Dr. Sing da, men han klarte å prestere et galt resultat. Min kjæreste er født på skillet mellom Tyren og Tvillingen. Da fikk jeg et svar om løven og tvillingen, noe som ikke stemte på oss.

Ble veldig skuffa da.... Håper jeg får svaret en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for inlegget Mzfire! Jeg er også løve og han er tyr.

Kunne nemelig skrevet dettte innlegget selv! :lol:

Hvem sendte du dato og kl.slett til?

Kan du legge ut en evt. link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! :D

Tenkte bare og prøve det bare for og se resultatet. Tror ikke man skal legge sin lit til alt.

Bare litt for morro!

Uansett..... hjertlig takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...