Kosejente Skrevet 9. februar 2003 #1 Del Skrevet 9. februar 2003 Fikk dere noe oppmerksomhet fra mann og barn i dag...???? Selv fikk jeg jordbær på senga......en tulipanbukett fra hver av barna og en god klem...!!!! .....og ferdiglaget frokost...... Kjempefornøyd jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 9. februar 2003 #2 Del Skrevet 9. februar 2003 Har ikke fått en dritt, jeg! Men mannen dro på jobb før jeg sto opp, og sønnen min har ikke husket det. Men, men, jeg kjøpte meg en kake selv i går, så jeg kan jo trøstespise litt. Og det kan jo hende de husker meg senere i dag. Akkurat morsdagen bruker faktisk mannen min alltid å huske av en eller annen grunn. Bursdager og bryllupsdager kan han glemme, men morsdagen husker han. Er vel kanskje ikke så rart siden det står i alle aviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 10. februar 2003 #3 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg fikk gave på senga av en blid og fornøyd 5 åring, med god klem og gratulasjon, fikk Folk og røvere i Kardemomme by, så godungen hadde nok overtalt faren til å kjøpe gave til han istedet Så fikk jeg et utrolig flott kort med mye skryt til meg, ble kjemperørt... Deretter fikk jeg en bolle med All Bran Flakes ( han ordnet det sjøl ) og en deilig varm kopp te av kjæresten. Jeg ble kjempeglad for å bli satt pris på...er heldig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #4 Del Skrevet 10. februar 2003 nei - og gudskjelov for det. jeg mener at mors og farsdag er noe forbanna sprøyt! konstruert av varehandelsbedrifter for at de skal tjene enda mer penger. men - javel ok - barna mine lagde noen nydelige tegninger til meg - men det gjør de nesten daglig ellers også, de bare kalte dette for morsdagspresang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå