Redhead Skrevet 9. februar 2003 #1 Del Skrevet 9. februar 2003 Gratulerer til alle mødre ! Selv skal vi til svigers på kaffe og kaker nå i formiddag. Deretter blir det middag på byen for meg, mann og barn :D ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MIM Skrevet 9. februar 2003 #2 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja, gratulerer med morsdagen! Dette er min første! Må si jeg ble litt skuffet da mannen min sovnet fra hele greia i dag... Så den som måtte stå opp med minstemann i dag tidlig, det var jo a mor... Men det blir jo middag senere i dag! Kanskje jeg tar igjen på farsdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 9. februar 2003 #3 Del Skrevet 9. februar 2003 GRATULERER MED MORSDAGEN alle mødre her inne Vi skal kanskje til svigermor senere i dag..... koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 9. februar 2003 #4 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja det var det det var i dag... Tulla er syk og sambo har vert opp med henne i hele natt slik at jeg fikk sove,det var det beste jeg kunne få på morsdagen :D Siden jeg ikke har sovet mer enn 3 timer de to siste nettene. Nå sover Tulla og sambo og mor ,je hun slapper av ved pc`n og gidder ingenting. Har blitt lovet kake senere i dag,han skal bake den selv ..... han lager den beste kaken i hele verden så jeg gleder meg Må ringe mamma og gratulere henne med morsdagen også.....skal bare slappe av litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå