Gå til innhold

Juletre på flyet

Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Takk for forståelsen! Plasttre er uaktuelt. Selger de ikke spanske juletrær i Norge, da? Et spansk et må jeg da kunne ta med til Spania?

Njaaa... Bare dersom du kan dokumentere at det er spansk. Og juletrær kommer neppe med fødselsattest. Men du kan jo ta med en jukkapalme, eller hva det heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Njaaa... Bare dersom du kan dokumentere at det er spansk. Og juletrær kommer neppe med fødselsattest. Men du kan jo ta med en jukkapalme, eller hva det heter?

Uff, nei... Kanskje det får bli et i plast, da. Skal ta med juleduker etc så kanskje vi rett og slett skal klare oss uten tre, selv om det blir litt trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns slike fly pleier å være stappfulle av nisser, uansett tid på året......... :perebrus::nissevink:

røde neser, tjukke mager.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikkert ta med et lite bonsai-tre, og pynte det med bittesmå kuler og litt glitter. Og så kan du stille deg i midtgangen og snurre det rundt, slik at folk slipper å gå rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikkert ta med et lite bonsai-tre, og pynte det med bittesmå kuler og litt glitter. Og så kan du stille deg i midtgangen og snurre det rundt, slik at folk slipper å gå rundt det.

Tror du det er lov? Det er jo i det minste et tre og ikke en palme, som en annen foreslo her. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*knis*

Du er nå søt da, DagensDiva.

:ler:

mulig jeg høres teit ut..men synes dette høres latterlig morsomt ut..og har aldri hørt om at det faktisk skjer. trodde det var tull da jeg leste tråden første gang...

godt det bare er charterfly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det er lov? Det er jo i det minste et tre og ikke en palme, som en annen foreslo her. :roll:

Hmm, du kan jo spørre? Og hvis det ikke er lov kan du jo snike det inn under en jakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange timer skal dere fly?hvis det bare er snakk om 2-6 timer..synes jeg det høres latterlig morsomt ut :legrine:

Hva høres morsomt ut? At det er juletre ombord? Det er jo det jeg fortsatt lurer på om det er, da. Det tar vel seks timer til Kanari, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg høres teit ut..men synes dette høres latterlig morsomt ut..og har aldri hørt om at det faktisk skjer. trodde det var tull da jeg leste tråden første gang...

godt det bare er charterfly.

Det er tull, kjære. Men man kan jo håpe på at du tuller også? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tull, kjære. Men man kan jo håpe på at du tuller også? :ler:

uff..er nok forvirret som det er :legrine: .

Er dette tull eller ikke? si ja..eller så får jeg ikke sove :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer tilbake med fyldig rapport på nyåret. Jeg skal faktisk fly både innenriks i Norge og charterfly på julaften, så jeg kommer til å bli rene eksperten på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PET: Fantastisk tråd, lo så det runget her i huset, mye takket være Dagensdiva...

Dagensdiva, du må for det første være fryktelig enkel å underholde (det e veldig possitivt) og jeg tror også du sprer mye glede og latter rundt deg :)

Jeg gleder meg til PETs rapport over nyttår, er selv ganske spent på hvordan jul feires ombord på fly. Lurer litt på om de blir hengt opp i taket over middtagangen. Slik at folk kan gå under de???

God juleflytur i allefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn først nå, men fikk meg kjapt en god latter her ja! :hoho:

Du må få pilotene til å sette på autopilot da, så de kan få være med de også! Da kan jo bli trist der inne i cockpit'n når resten av flyet danser rundt juletreet! :tristbla:

Forresten, hvis juletreet skal stå foran inngangen til do... Hvor skal folk gjøre sitt fornødne da? 6t er ganske lang tid med champis og rød "saft"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...