Gå til innhold

Finnes det noen fine smykker?

Gjenglemt sykkellås

Anbefalte innlegg

Som en venninne kan gi til en annen venninne? Fra en bestemt smykkeserie eller noe sånt?

Kjede, øredobber, armbånd.. Eller noe sånt? Gjerne et kjede tror jeg. Eller er det bare rart?

Har prøvd å se litt på ulike gullsmeders nettsider, men de har jo så dårlig utvalg der. Det er snakk om et smykke til ikke mer enn 500 kr altså. (Hvis ikke kunne jeg sikkert velget og vraket i det meste av diamanter og edelstener.)

Og det er til en nydelig kvinne i 20-åra, så det må være litt ungdommelig, men ikke for ungdommelig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips alle tre!

Pilgrims og A&C glemmer jeg hele tiden, men jeg skal søren meg sjekke ut en butikk som fører de merkene de nærmeste dagene.

Wishpearl er et artig konsept, men jeg er litt usikker på om jeg liker smykkene eller ei. Får ikke helt bestemt meg egentlig. Vanskelig, vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pilgrim selges vel hos Popin ihvertfall?

Jøss, gjør de? Det visste jeg ikke. Har jo to Popin rett ved meg. :sjarmor:

Dyrberg Kern hadde mye stilig, men jeg ser for meg at det er dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også en smykkeserie som heter NEXT2. Masse fint, minner om Pilgrim men er endel billigere. Selges i ganske mange gullsmedforetninger.

Takk! :) Der hadde de mye stilig i grunn.

Kanskje jeg like så godt skal ta en tur til en gullsmed når jeg er ute og handler neste gang? Nå har jeg nesten for mye å velge i, nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Det finnes også en smykkeserie som heter NEXT2. Masse fint, minner om Pilgrim men er endel billigere. Selges i ganske mange gullsmedforetninger.

Noen som vet om noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Pilgrim selges vel hos Popin ihvertfall?

Nå er Popin kjøpt ut av Voice of Europe, så tror du skal lete langt for å finne en Popin, men kanskje Voice selger pilgrim de også, de må jo hvertfall selge ut det som var i butikkene da de ble til Voice.. (Kanskje litt koronglete forklart, sorry)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Popin kjøpt ut av Voice of Europe, så tror du skal lete langt for å finne en Popin, men kanskje Voice selger pilgrim de også, de må jo hvertfall selge ut det som var i butikkene da de ble til Voice.. (Kanskje litt koronglete forklart, sorry)

Tråden er fra i fjor, og da eksisterte Popin.

Venninna mi fikk for øvrig et flott smykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...