Gjenglemt sykkellås Skrevet 10. desember 2006 #1 Del Skrevet 10. desember 2006 Som en venninne kan gi til en annen venninne? Fra en bestemt smykkeserie eller noe sånt? Kjede, øredobber, armbånd.. Eller noe sånt? Gjerne et kjede tror jeg. Eller er det bare rart? Har prøvd å se litt på ulike gullsmeders nettsider, men de har jo så dårlig utvalg der. Det er snakk om et smykke til ikke mer enn 500 kr altså. (Hvis ikke kunne jeg sikkert velget og vraket i det meste av diamanter og edelstener.) Og det er til en nydelig kvinne i 20-åra, så det må være litt ungdommelig, men ikke for ungdommelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 10. desember 2006 #2 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg hadde blitt veldig glad for smykker fra Pilgrim eller Arts & Crafts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemmera Skrevet 10. desember 2006 #3 Del Skrevet 10. desember 2006 Akkurat det jeg skulle til å foreslå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2006 #4 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg syns de har mye lekkert hos WISHPEARL. Endret 10. desember 2006 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 11. desember 2006 Takk for tips alle tre! Pilgrims og A&C glemmer jeg hele tiden, men jeg skal søren meg sjekke ut en butikk som fører de merkene de nærmeste dagene. Wishpearl er et artig konsept, men jeg er litt usikker på om jeg liker smykkene eller ei. Får ikke helt bestemt meg egentlig. Vanskelig, vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 11. desember 2006 #6 Del Skrevet 11. desember 2006 dyrberg kern... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. desember 2006 #7 Del Skrevet 11. desember 2006 Pilgrim selges vel hos Popin ihvertfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 11. desember 2006 Pilgrim selges vel hos Popin ihvertfall? ← Jøss, gjør de? Det visste jeg ikke. Har jo to Popin rett ved meg. Dyrberg Kern hadde mye stilig, men jeg ser for meg at det er dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 11. desember 2006 #9 Del Skrevet 11. desember 2006 Det finnes også en smykkeserie som heter NEXT2. Masse fint, minner om Pilgrim men er endel billigere. Selges i ganske mange gullsmedforetninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 11. desember 2006 Det finnes også en smykkeserie som heter NEXT2. Masse fint, minner om Pilgrim men er endel billigere. Selges i ganske mange gullsmedforetninger. ← Takk! Der hadde de mye stilig i grunn. Kanskje jeg like så godt skal ta en tur til en gullsmed når jeg er ute og handler neste gang? Nå har jeg nesten for mye å velge i, nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 2. september 2007 #11 Del Skrevet 2. september 2007 Det finnes også en smykkeserie som heter NEXT2. Masse fint, minner om Pilgrim men er endel billigere. Selges i ganske mange gullsmedforetninger. Noen som vet om noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 2. september 2007 #12 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som vet om noen? I Oslo selges det blant annet på Gullfunn på Byporten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. oktober 2007 #13 Del Skrevet 1. oktober 2007 Synes dette var pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 1. oktober 2007 #14 Del Skrevet 1. oktober 2007 Pilgrim selges vel hos Popin ihvertfall? Nå er Popin kjøpt ut av Voice of Europe, så tror du skal lete langt for å finne en Popin, men kanskje Voice selger pilgrim de også, de må jo hvertfall selge ut det som var i butikkene da de ble til Voice.. (Kanskje litt koronglete forklart, sorry) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nå er Popin kjøpt ut av Voice of Europe, så tror du skal lete langt for å finne en Popin, men kanskje Voice selger pilgrim de også, de må jo hvertfall selge ut det som var i butikkene da de ble til Voice.. (Kanskje litt koronglete forklart, sorry) Tråden er fra i fjor, og da eksisterte Popin. Venninna mi fikk for øvrig et flott smykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. oktober 2007 #16 Del Skrevet 8. oktober 2007 Dyrberg Kern, Steen og Strøm :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå