Simone Skrevet 12. desember 2006 #21 Del Skrevet 12. desember 2006 Christmas time in New Orelans, Louis Armstrong Mu vaibmu vadjul doppe (Mitt hjerte alltid vanker), Mari Boine Ave Maria, for eksempel Bettan & Jan Werner Romjulsdrøm, Alf Prøysen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bulla Skrevet 13. desember 2006 #22 Del Skrevet 13. desember 2006 En stjerne skinner i natt og O helga natt er nydelige. Av de utenlandske liker jeg best Driving home for christmas med Chris Rea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 13. desember 2006 #23 Del Skrevet 13. desember 2006 Julekveld i skogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 14. desember 2006 #24 Del Skrevet 14. desember 2006 Alvin and the chipmunks - Christmas don't be late eller It's beginning to look a lot like christmas. ← Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 14. desember 2006 #25 Del Skrevet 14. desember 2006 Tror den heter Christmas, sangen begynner med: "So this is christmas...". Dattera vår og klassen sang den på juleavslutningen i går og den er jo bare så nydelig. Fikk frysninger ned over ryggen da de sang den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 14. desember 2006 #26 Del Skrevet 14. desember 2006 "Det kimer, I klokker" "Mitt hjerte alltid vanker" (selv om jeg ikke bare forbinder den med jul) "O helga natt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 14. desember 2006 #27 Del Skrevet 14. desember 2006 "Det hev ei rose sprunge", "gammel mariavise", og "julemotett" sunget av sølvguttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 14. desember 2006 #28 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg liker en stjerne skinner i natt (med oslo gospel kor (faktisk) ) Og så er christmas in NY - The pouges So this is christmas - John lennon Mariah carey - all i want for christmas is you. Wham og band aid. Noen av south park juilesangene jeg vittige :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 15. desember 2006 #29 Del Skrevet 15. desember 2006 Deilig er jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 15. desember 2006 #30 Del Skrevet 15. desember 2006 Som tidligere korsanger, har jeg sunget norske og utenlanske sanger i kirken. -Mitt hjerte alltid vanker- er en stemningsfull, vakker sang, men jeg velger dog Deilig er jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 16. desember 2006 #31 Del Skrevet 16. desember 2006 Det er så mange fine, men... "Det lyser i stille grender" (=koselig) og "O helga natt" (=stemningsfull). Det er vel de to jeg setter øverst, av helt "seriøse" julesanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå