Amanlis Skrevet 10. desember 2006 #1 Del Skrevet 10. desember 2006 Tenkte å lage tråd med hvilke julesanger som er de vakreste. "Deilig er jorden" er den vakreste synes jeg, og på en god annen plass kommer "Mitt hjerte alltid vanker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 10. desember 2006 #2 Del Skrevet 10. desember 2006 Synes det er mange fine julesanger, men noen av de jeg liker best er: O helga natt, Driving home for Christmas, Deilig er jorden, Julekveldsvisa, White Christmas.. det er egentlig mange. Liker generelt julesanger veldig godt, så tror egentlig jeg kunne skrevet de fleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. desember 2006 #3 Del Skrevet 10. desember 2006 Synes maaaange julesanger er fine, men den aller fineste er nok "deilig er jorden" med et godt kirkeorgel og et bra kor... da sitter tårene løst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 10. desember 2006 #4 Del Skrevet 10. desember 2006 "Det lyser i stille grender" og "Julenatt" er et must for meg. Dessuten noen av de nyere julesangene som "Josefs julevise" og " I en natt så kald og klar av en ung og tapper mor, i en krybbe i en stall, fødtes håpet til vår jord" (husker ikke navnet, men kanskje den rett og slett heter "I en natt"?? Bjørn Eidsvåg, i alle fall.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2006 #5 Del Skrevet 10. desember 2006 Himmel på jord, er min desiderte favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban75 Skrevet 11. desember 2006 #6 Del Skrevet 11. desember 2006 Min favorittjulesag er Stikksaga.. Fra spøk til revolver: har ingen absoluttfavoritt men White Christmas er koselig da.. *håpe, håpe på hvit jul* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 11. desember 2006 #7 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) "Vi tenner våre lykter" Det er jul, det... Edit: Kom på min absolutte favoritt: "Stjerneskudd" av Dum Dum Boys. Endret 11. desember 2006 av niomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 11. desember 2006 #8 Del Skrevet 11. desember 2006 "Fairytales of New York" med The Pogues og Kirsty MacColl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 11. desember 2006 #9 Del Skrevet 11. desember 2006 Tror jeg holder en knapp på "En stjerne skinner i natt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 11. desember 2006 #10 Del Skrevet 11. desember 2006 Christmas Day med Dido Og Santa Lucia sunget av hvitkledde småbarn med lys, tidlig om morgenen den 13 desember... det er sånn gåsehudvakkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. desember 2006 #11 Del Skrevet 11. desember 2006 Min favoritt er En stjerne skinner i natt. Ellers har vi jo de tradisjonelle sangene med Frank Sinatra og Bing Crosby, de er alltid et must. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 11. desember 2006 #12 Del Skrevet 11. desember 2006 Tenkte å lage tråd med hvilke julesanger som er de vakreste. "Deilig er jorden" er den vakreste synes jeg, og på en god annen plass kommer "Mitt hjerte alltid vanker". ← Som om jeg skulle sagt det selv! Det er definitivt de nydeligste! I dasgboka mi har jeg skrevet om en konsert jeg var på i går! Koret hadde overarrangert alle julesangene, fylt inn masse samtidsmusikk og greier Kun "Deilig er jorden" var tradisjonell! Jeg var rystet! Tror vi er så knyttet til de nydelige sangene og tradisjonene at å kødde og "ramponere" de umulig kan være lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. desember 2006 #13 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg har litt problemer med norske julesanger... Men driving home for christmas er så utrolig koselig! Ellers er white christmas nydelig + mange fler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. desember 2006 #14 Del Skrevet 11. desember 2006 Og så elsker jeg "have yourself a merry little christmas" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 11. desember 2006 #15 Del Skrevet 11. desember 2006 "Deilig er jorden" er den vakreste synes jeg, og på en god annen plass kommer "Mitt hjerte alltid vanker". ← Det synes jeg også :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 11. desember 2006 #16 Del Skrevet 11. desember 2006 Oh holy Night er min absolutte favoritt. Ellers er Baby it's cold outside med Tom Jones og Carys fra Catatonia kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 11. desember 2006 #17 Del Skrevet 11. desember 2006 Jussi Björling - O helga natt synes jeg er helt nydelig. samme med en stjerne skinner i natt. Det er så mange fine julesanger. Skal lage meg en julecd nå, faktisk Noen som kan hjelpe meg med en sang forresten? Tror det skal ligne på at to ekorn synger?? :klø: vet ikke hvordan jeg skal forklare den... Tenkte å lage en cd, for å ha med i barnehager hvor jeg jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 11. desember 2006 #18 Del Skrevet 11. desember 2006 "En stjerne skinner i natt" og "When you wish upon a star" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. desember 2006 #19 Del Skrevet 12. desember 2006 Jussi Björling - O helga natt synes jeg er helt nydelig. samme med en stjerne skinner i natt. Det er så mange fine julesanger. Skal lage meg en julecd nå, faktisk Noen som kan hjelpe meg med en sang forresten? Tror det skal ligne på at to ekorn synger?? :klø: vet ikke hvordan jeg skal forklare den... Tenkte å lage en cd, for å ha med i barnehager hvor jeg jobber. ← Alvin and the chipmunks - Christmas don't be late eller It's beginning to look a lot like christmas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vodja Skrevet 12. desember 2006 #20 Del Skrevet 12. desember 2006 "When you wish upon a star" og den norske julesangen om di to gamle som sitter langt inni skogen å har kun en fleskebit til jul..så kommer sønnen fra ameria med masse julegodt å presanger ...aner ikke hva den heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå