*Lillian* Skrevet 9. februar 2003 #1 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg er kanskje litt trøtt, men er det ikke likevel... Jeg er kanskje sliten, men er det ikke likevel... Jeg vil kanskje sove, men vil ikke likevel... Jeg lurer på hva jeg skal gjøre... Undrer meg litt... Nydusjet, våt i håret, og en silke-kimono godt pakket rundt meg... Hva skal jeg gjøre mon tro? JO!! NÅ vet jeg det.... Jeg har da en som ligger i sengen og sover.... På tide med en oppvåkning?? Yes... Natta alle våkne mennesker.... Lillian - vet hva hun skal og vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. februar 2003 #2 Del Skrevet 9. februar 2003 Hihi, Lillian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 9. februar 2003 #3 Del Skrevet 9. februar 2003 Godt tenkt! Følger ditt ekselmpel neste gang jeg ikke får sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steve Cooling Skrevet 9. februar 2003 #4 Del Skrevet 9. februar 2003 *vrir mannehjernen lenge og vel, men skjønner plutselig hva hun mener...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå