Kaia Skrevet 8. februar 2003 #1 Del Skrevet 8. februar 2003 Heisann! Ønsker gode tips på kremer til ansiktet (rensekrem, ansiktskrem og øyekrem). Er litt tørr i huden, så vil gjerne ha noe som er tilpasset dette. Hadde vært fint om dere også kan oppgi priser dersom dere vet disse. Takk! Kaia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 8. februar 2003 #2 Del Skrevet 8. februar 2003 bruk alle produktene fra nivea visage. de koster ca 50-60 kr??? de var ihvertfall ganske rimelige her jeg bor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. februar 2003 #3 Del Skrevet 9. februar 2003 Mangler du fett eller fukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. februar 2003 #4 Del Skrevet 9. februar 2003 Er helt enig med at du må prøve produktene fra Nivea visagè, de er veldig gode. Har tørr hud selv, men de er veldig gode og holder huden min myk og fuktig. Bruk den rosa typen rensevann, den er mot tørr hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. februar 2003 #5 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg anbefaler produkter fra Dermalogica, stikk innom en hudpleier og få henen til å hjelpe deg med produkter som er best tilpasset din hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå