Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg synes det så mindre pent ut, for å si det mildt...

Men nå er ikke Helene Rask verken mitt skjønnhetsideal eller klesguru ;) Jeg synes hun er helt forferdelig, en slags "trailertrash-harry"

Skrevet

Jeg kan være enig med at øyenbrynene hennes ikke var på det beste på det bildet, men jeg har lys på noe lignende...

• 1 år senere...
Gjest Gjest_ida_*
Skrevet

Vet om en dame som har tatoverte øyenbryn. Hun jobber på et metserverings sted. Jeg får absolutt ikke lyst på mat når jeg ser de ekle brynene hennes, må jeg innrømme. det er ikke pent i det hele tatt.

Tatoverte øyenbryn er kjempe pent! Altså Permanent makeup.

det spørs egentlig hvor du gjør det.

det kan se både naturlig ut , og ikke naturlig ut.

jeg har mange veninner som har gjort det.

du får bestemme farge selv, og det skal ikke gjøre så vondt ;)

er det veldig gale, smører de på bedøvelses krem.

jen aner ikke hvor mye dette koster.

Men tatoverte øyenbryn varer bare 2-3 år, så dette er definitivt verdt å prøve. skal selv gjøre det, men må bare bli litt eldre først :D

http://www.cliniqueamanda.no/long-time-liner/

Her kan du lese litt om det.

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Om du vil ha like bryn som Helene Rask så tar du bare med det bildet og viser det. Om brynene dine passer til det så gjør dem det. Men aller helst former dem brynene som passer til deg og ansiktsformen din. Jeg har sett mange som har tattovert brynene sine, og det ser kjempefint ut synes jeg. Dem tattoverer det som streker slik at det ser ut som hår. Det blir helt feil å sammenligne dette med de som har barbert bort brynene for så å tegne på en svart strek. Er ikke likhet med det i det hele tatt. Det her skjer hos en hudpleieklinikk eller et sted der de har peiling på hud og velvære, og her er de opptatte av at det skal se naturlig ut. Men om du oppsøker et tattoveringsstudio (der gjør dem det mest sannsynligvis ikke heller), så er det klart at resultatet ikke blir like naturlig i og med dem ikke bruker lik metode.

Skal selv tattovere brynene til uka, og jeg skal innrømme jeg er en smule nervøs. Iallefall etter kommentarer som: "hvis du vil ødelegge ansiktet ditt så..." , "tenk om det blir skakt da" og "du kommer til å angre". Men så kommer disse kommentarene av personer som ikke vet hva jeg snakker om, og som forestiller seg at brynene mine vil se ut som to svarte treker. Men jeg satser på at det blir bra ;)

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet (endret)
Om du vil ha like bryn som Helene Rask så tar du bare med det bildet og viser det. Om brynene dine passer til det så gjør dem det. Men aller helst former dem brynene som passer til deg og ansiktsformen din. Jeg har sett mange som har tattovert brynene sine, og det ser kjempefint ut synes jeg. Dem tattoverer det som streker slik at det ser ut som hår. Det blir helt feil å sammenligne dette med de som har barbert bort brynene for så å tegne på en svart strek. Er ikke likhet med det i det hele tatt. Det her skjer hos en hudpleieklinikk eller et sted der de har peiling på hud og velvære, og her er de opptatte av at det skal se naturlig ut. Men om du oppsøker et tattoveringsstudio (der gjør dem det mest sannsynligvis ikke heller), så er det klart at resultatet ikke blir like naturlig i og med dem ikke bruker lik metode.

Skal selv tattovere brynene til uka, og jeg skal innrømme jeg er en smule nervøs. Iallefall etter kommentarer som: "hvis du vil ødelegge ansiktet ditt så..." , "tenk om det blir skakt da" og "du kommer til å angre". Men så kommer disse kommentarene av personer som ikke vet hva jeg snakker om, og som forestiller seg at brynene mine vil se ut som to svarte treker. Men jeg satser på at det blir bra ;)

jeg syns det er kjempe fint å tatuere øyenbryn ;-D og jeg skjønner akkurat hva du mener.. tatuerte øyenbryn kan se utrolig pent ut, de blir mer definerte og de gjør slik at det passer til ansiktet ditt. tenkt lenge på å gå å tatuere mine, og jeg tror også folk missforstår, vi har ikke tenkt til å ha 2 syltynne svarte streker over øya! de som gjør det er flinke til det og resultatet blir veldig fint, syns jeg.

men du, Lisa! informer meg litt om det gjore vondt eller ikke(tåler ikke så mye :sjenert: ) og hvordan resultatet ble da! lykke til, blir sikkert kjempe fint :-)

Endret av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

ja, er ikke lenge til jeg skal gjøre det nå så kommer med info så snart det er gjort ;)

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Da var det gjort ;) Først brukte dem ca 3 kvarter å tegne opp. Jeg fikk se det først slik at jeg kunne godkjenne det og rette på det hvis jeg ville ha noe anderledes. Så sprøyta dem inn bedøvelse med tatoveringsnålen. Det var litt vondt, og var vel det som var vondest og. Dem brukte også bedøvelsen sammen med fargen, slik at det var bedøvd hele tiden. Når jeg var ferdig var begge brynene mine helt svarte ;p så om du har blondt hår og ikke kler svarte øyenbryn så vil det se litt rart ut i starten. Men fargen vil gå bort 40-60 prosent, og etter en uke så vil skurven ha gått av og brynene vil se kjempefine ut. Jeg kommer til å væra fornøyd iallefall :))

Skrevet
Var det noen som så Helene Rask utenpå Her & Nå forrige uke? ( på det bildet der hun var blond) Der har hun slike øyenbryn som jeg vil ha, men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det til hudpleier. Jeg har helt angst for at jeg skal få monsterøyenbryn!

Noen som vet hva dette koster?

Helene Rask får tatovert seg hos Solvår Hegge, som går for å være en av landets beste på permanent makeup( http://helenerask.blogg.no/

Solvår finner du her samt oversikt over hvilke salonger hun jobber på: http://www.solhegge.com/kontakt.htm

Har tatovert både øyne og lepper hos henne, og damen kan sine saker! Du vil føle deg helt trygg hos henne.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_Ballerina_*
Skrevet

Syns det er veldig mange slemme svar her. Sånn som "æsj, det ser helt for jævlig ut". Det er faktisk noen som ikke har øyenbryn (hår nok) til å farge de, eller fin fin form på de. Og hva skal man gjøre da? Gå rundt uten øyenbryn? Eller faktisk få noe som ligner ved å tegne/tatovere? Er veldig mange som både tegner og tatoverer øyenbryn, og disse er ofte i min mening finere enn mange vanlige øynebryn :)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

nå blei jo denne debatten starta i 2006! ting har skjedd. bl.a solvår hegge som har kommet fram til en farge som ikke blir rød og pudderteknikk++.... sparer selv til å gå til henne:) ikke gøy å tegne opp øyenbryn hverdag, uten ser jeg bare blass ut i hele fjeset... ikke alle kan bare farge og nappe så ser det fint ut!

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Solvår Hegge har overhodet ikke kommet fram til noe som helst. Ja, dama er flink, men det er det flere som er. Om fargen blir rød eller ikke kommer an på hva slags farge man velger, hvor denne fargen er produsert, og om det er mineralfarger eller ikke. Dette er et resulatat av lang tids forskning hos de forskjellige leverandørene.

Hvis behandleren er useriøs og kjøper farger på nettet har man ingen garanti for hvordan denne fargen vil forandre seg med tiden. Helt svart farger blir sjelden brukt da de etter en stund vil bli blå-grønne.

Gjest Christabelle
Skrevet

Har faktisk tenkt på dette selv, men tror ikke jeg tør .. Tenk om jeg ikke blir fornøyd? Kan man fjerne fargen når man blir eldre? Vet ikke om jeg er så interessert i å ha samme bryn i 60 år ..

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hvis jeg skal tattovere øyenbryn vil jeg ha slike. Nemlig.

Gjest Gjest_Marie_*
Skrevet
Jeg har veldig tynne og lyse øyenbryn, sminker dem daglig med øyenbrynsblyant. Jeg har i flere år vurdert å tatovere øyenbryn, men er litt nervøs. Hva om resultatet blir helt pyton, hva om det gjør veldig vondt osv.

Noen her som har gjort dette? Hva koster det?

Heii.. Ikke tatover øyebryn.. Du kommer til å angre..Snakkr ikke av erfaring men tror ikke tatoverte øyenbryn blir no serlig pent. Da er det heller bedre å bare fjærne øyenbryna å streke...

MEN Dra heller til frisøren å napp der eller farge dem..

sliter selv med å få øyenbryna sånn jeg skal ha..

men jeg kjærer øyenbryna, det er mye bedre enn napping.. det vokser mye fortere ut men wathever he he :P

Skrevet
Heii.. Ikke tatover øyebryn.. Du kommer til å angre..Snakkr ikke av erfaring men tror ikke tatoverte øyenbryn blir no serlig pent. Da er det heller bedre å bare fjærne øyenbryna å streke...

MEN Dra heller til frisøren å napp der eller farge dem..

sliter selv med å få øyenbryna sånn jeg skal ha..

men jeg kjærer øyenbryna, det er mye bedre enn napping.. det vokser mye fortere ut men wathever he he :P

tatoverte øyebryn kan være kjempepent det. det blir da ihverfall ikke noe pent å fjerne de og så streke de opp..

du kan da ikke si at folk kommer til å angre hvis du ikke har noen erfaring med det??

Skrevet
Åh, da blir du fiiiiiin!

Hvis jeg skal tattovere øyenbryn vil jeg ha slike. Nemlig.

Oh, Lord. :sjokkert:

Skrevet

se på dette bildet! leppene så helt forjævlige ut hvis man ikke bruker leppestift :P

men bryna ble jo veldig fine! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...